انتصاب معاون اداری و مالی پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی

با حکم رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر برزین ضرغامی به عنوان معاون اداری و مالی این پارک منصوب شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو، طی حکمی، دکتر برزین ضرغامی را به عنوان معاون اداری و مالی این پارک منصوب کرد.
در این حکم آمده است: نظر به توانایی های مدیریتی، تجارب ارزنده و تعهد جنابعالی و با توجه به موافقت ریاست محترم جهاد دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان “معاون اداری و مالی پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی”منصوب می شوید.
یقین دارد حضور جنابعالی در این سمت در حفظ روابط سازنده این پارک و دانشگاه علم و فرهنگ موثر بوده و با پشتیبانی و جلب حمایت نهادهای بیرونی، در تسریع شهر جهانی نوآوری و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق در حال تاسیس، راهگشا خواهد بود.
برزین ضرغامی دارای دکترای جغرافیای سیاسی است و از جمله سوابق وی می‌توان به مواردی همچون عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران، مدیرکل مرکز فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های تهران و البرز، مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو هیئت مدیره و معاون موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، مدیرعامل خانه اندیشمندان و دبیر و عضو شورای سیاست‌گذاری کتاب شهرداری تهران اشاره کرد.

بهاره صفاری

جانشین سردبیر خبرگزاری سینا؛ روزنامه نگار در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا