برگزاری رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از برگزاری پنجمین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت خبر داد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی وزارت علوم، محمدسعید سیف گفت: تغییرات در وضعیت اقتصادی، اجتماعی کشور طی سال‌های اخیر و رشد کمّی و کیفی دانشگاه‌ها در مراکز علمی، ضرورت تدوین روش‌ها و راهکارهای نوین در همکاری متقابل بین دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت را بیش از پیش نمایان کرده است.

وی افزود: بر این اساس در راستای توسعه ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت برگزاری پنجمین رویداد “الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت” برنامه‌ریزی شد. طی یک فراخوان پنجاه ایده دریافت  و از بین آنها سه ایده برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

سیف تصریح کرد: این رویداد با هدف شناسایی و تقدیر از ایده‌ها و الگوهای نوین در توسعه و تسهیل ارتباط دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری با جامعه و صنعت برگزار شد.

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم ابراز امیدواری کرد با حمایت مناسب از این ایده‌های منتخب شاهد افزایش اثربخشی دانشگاه‌ها و صنایع کشور در بهبود شرایط جامعه باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا