حمایت نماینده اراک در مجلس از جهاددانشگاهی استان مرکزی

دکتر ابراهیمی منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دوازدهم بر ضرورت حمایت از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی و ورود این نهاد به حوزه کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، دکتر نادرقلی ابراهیمی منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دوازدهم در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان، تصریح کرد: جهاددانشگاهی عملکرد خوبی در استان دارد و با تمامی توان به ارائه خدمات می پردازد.

وی افزود: جهاددانشگاهی در استان مرکزی کارنامه درخشانی دارد و باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد و ما این آمادگی را داریم تا از فعالیت‌های این نهاد انقلابی حمایت کنیم.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دوازدهم بر ضرورت گسترش فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت: بزودی بازدید از مجموعه جهاددانشگاهی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌های این نهاد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی برخاسته از انقلاب اسلامی است که به فرموده مقام معظم رهبری جزء معدود رویش‌های اصیل خود انقلاب است.

وی بیان کرد: جهاددانشگاهی نماد واقعی تحقق شعار «ما می توانیم» است و با فعالیت‌های جهادی خود در طول این سال‌ها، این شعار را محقق کرده است.

مرادی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی نیازمند حمایت مدیران و مسئولان ارشد استانی جهت رشد و بالندگی است تا نتیجه این پیشرفت منجر به ارائه خدمات ویژه به مردم استان شود.

رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی ضمن تشریح فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی، یادآور شد: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مجهزترین مرکز در حوزه درمان مشکلات ناباروری غرب کشور است و در راستای طرح جوانی جمعیت کمک‌های شایانی به جامعه انجام داده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا