تفاهم‌نامه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و حوزه آینده پژوهی موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی

تفاهم‌نامه مشترک بین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و حوزه آینده پژوهی موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی با حضور دکتر سمیعی نسب سرپرست پژوهشگاه و دکتر نظری زاده رئیس حوزه آینده پژوهی موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منعقد شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، تفاهم‌نامه مشترک بین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و حوزه آینده پژوهی موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی با حضور دکتر سمیعی نسب سرپرست این پژوهشگاه و دکتر نظری زاده رئیس حوزه آینده پژوهی موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منعقد شد. 

گفتنی است، این تفاهم‌نامه به منظور تعمیق و توسعه همکاری‌ها و انجام فعالیت‌های علمی- آموزشی، به‌خصوص در زمینه آینده پژوهی و ارائه خدمات مشاوره‌ای و نظارت علمی، تفاهم‌نامه راهبردی مشترک بین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و حوزه آینده پژوهی موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی امضاء شد.

استفاده از توانایی‌های علمی- پژوهشی طرفین در اجرای طرح‌های پژوهشی اولویت‌دار، ارائه مشاوره‌های علمی، مبادله تجربه‌ها، اسناد و مدارک علمی- پژوهشی، برگزاری گردهمایی‌ها و سمینارهای علمی- پژوهشی مشترک، برخی از زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه است که به امضاء رسیده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا