تدوین آئین نامه استاندارد مراکز اقامتی جهاددانشگاهی

مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه معاونت پشتیبانی و منابع جهاددانشگاهی گفت: با استاندارد سازی خدمات هتلینگ در مراکز اقامتی این نهاد در کشور بنا داریم تا برای ۱۸ هزار عضو خانواده جهاددانشگاهی رفاه و آرامش را به ارمغان بیاوریم.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر تیمور مرجانی در آئین اختتامیه دومین دوره آموزشی کارکنان مهمانسراهای جهاددانشگاهی با بیان این مطلب افزود:  اقداماتی برای استانداردسازی مراکز اقامتی جهاددانشگاهی صورت گرفته ولی این اقدامات ناچیز است.

وی به پراکندگی مراکز اقامتی جهاددانشگاهی در کشور اشاره و تصریح کرد: باید حداقل انتظارات جهادگران در مراکز اقامتی این نهاد را برآورده نمائیم.

مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه معاونت پشتیبانی و منابع جهاددانشگاهی از تدوین آئین نامه استاندارد مراکز اقامتی جهاددانشگاهی خبر داد  و عنوان کرد: این آئین نامه به زودی تکمیل و ابلاغ خواهد شد.

به گفته مرجانی، ارتقا تجهیزات و استاندارد مراکز اقامتی جهاددانشگاهی در کنار افزایش این مراکز در سایر نقاط کشور از مهمترین اولویت های این نهاد در سال آینده است.

در ادامه حسن بسلان پور، مدیر اداره خدمات رفاهی و توسعه سلامت سرمایه انسانی معاونت پشتیبانی و منابع جهاددانشگاهی با اشاره به برگزاری دومین دوره آموزشی کارکنان مهمانسراهای جهاددانشگاهی در مشهد، گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ارتقای سطح استاندارد در این مهمانسراها برای جذب جدید مسافر در سال 1403 است.

وی افزود: به دلیل اینکه بیشترین استاندارد پذیرش مسافر در مهمانسرای جهاددانشگاهی خراسان رضوی اجرا می گردد، این دوره آموزشی در مشهد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در واحدهای خراسان رضوی، اردبیل، گلستان و هرمزگان دارای مهمانسرای ملکی است، عنوان کرد: در این دوره آموزشی، مسئولین و خانه‌دارهای این مهمانسراها حضور دارند تا در نهایت بتوانیم به بهترین شکل برای همکاران در سال 1403 ارائه خدمات انجام دهیم.

مدیر اداره خدمات رفاهی و توسعه سلامت سرمایه انسانی معاونت پشتیبانی و منابع جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: در ساری از امکانات دانشگاه تهران و در بندر انزلی از خدمات سپاه برای جهادگران استفاده می کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا