رونق صنعت لبنیات در فارس

افتتاح طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی رامک به ارزش 2500 میلیارد ریال

طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی رامک به ارزش 2500 میلیارد ریال با حضور استاندار فارس و مسئولان استانی و مدیران این شرکت افتتاح شد.

خط جدید تولید انواع پودر لبنی، پودر شیرخشک، آب پنیر و انواع کره پاستوریزه در شرکت فرآورده های لبنی رامک با ظرفیت سالیانه ۹ هزار تن و میزان سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال و ایجاد ۱۰۵ فرصت شغلی به بهره برداری رسید. احداث پروژه خط تولید محصولات پودری پروتئینی دانش بنیان با ظرفیت ورودی روزانه ۲۵۰ تن با سرمایه گذاری ۴۱۷۰ میلیارد ریال آغاز شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس امروز 17 اسفندماه در این مراسم گفت: بهره برداری از خط جدید تولید انواع پودر لبنی، پودر شیرخشک، آب پنیر و انواع کره پاستوریزه با ظرفیت سالیانه ۹ هزار تن، به توسعه فعالیت، اشتغالزایی و توان صادراتی کمک می کند.

حمید رضا ایزدی ادامه داد: با اجرایی شدن طرح توسعه و بهره‌برداری از دو خط تولیدی جدید در زمینه تولید و بسته‌بندی شیر فراپاستوریزه و محصولات پودری شیر خشک و آب پنیر، صنعت لبنیات در استان بهبود یافته و بخشی از نیاز مصرفی بازار استان و کشور تامین می شود.

به گزارش سینا پرس فارس، سال ۱۴۰۰ اولین خط تولید پودر شیرخشک شرکت فرآورده های لبنی رامک افتتاح و در راستای توسعه فعالیت و توان صادراتی، خط دوم آن نیز در 17 اسفندماه 1402 افتتاح شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا