برگزاری مراسم اختتامیه طرح سفیر استاندارد در شیراز

مراسم اختتامیه طرح سفیر استاندارد و تجلیل از برگزیدگان مسابقه دانش آموزی استاندارد در اتاق بازرگانی شیراز برگزار گردید.

به گزارش سینا پرس فارس، مراسم اختتامیه طرح سفیر استاندارد با حضور معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران و مسئولین استانی امروز 16 اسفندماه در اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد.

طرح ملی “سفیر استاندارد” در راستای ایجاد شبکه ملی استانداردسازی کشور و به منظور ترویج و ایجاد فرهنگ استاندارد در میان کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه های ارزشمند و حیاتی کشور، توسط سازمان ملی استاندارد ایران، برنامه ریزی و در سراسر کشور اجرا شده است.

در راستای اجرای این طرح، جهت ایجاد شناخت و آگاهی از اهمیت مقوله استاندارد و ایجاد حس مسئولیت پذیری و درک صحیح از نقش استاندارد در حفظ و ارتقاء ایمنی ، سلامت و کیفیت محصولات تلاش شده است.

معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم با بیان اهمیت و ضرورت اجرای این طرح گفت: طرح فوق باعث انگیزه بخشی و افزایش شور و نشاط در دانش آموزان و همچنین افزایش انگیزه همکاری و همراهی مدیران و مسئولین آموزش و پرورش جهت ادامه اجرای این طرح شد.

پرویز درویش، اجرای دقیق این طرح را بستر مناسبی برای افزایش اعتماد مردم به ویژه نوجوانان به موضوع استاندارد و همچنین آشنا نمودن خانواده های دانش آموزان با اهمیت استانداردها و لزوم کاربرد آنها در زندگی روزمره و جایگاه و اهمیت و حساسیت وجودی سازمان ملی استاندارد ایران دانست و افزود: با چنین اقدامی، دانش آموزان می توانند به عنوان نسلی آگاه، حساس و مسئولیت پذیر نسبت به استانداردهای کالا و خدمات پرورش یافته و اثرات دانایی و معرفت آنها نسبت به استاندارد در جامعه در آینده مشهود خواهد بود.

محمد مهدی رزمجو مدیر کل استاندارد فارس ضمن اشاره به برخی از اهداف اجرای این طرح از جمله ایجاد، تقویت و نهادینه سازی فرهنگ استاندارد در میان دانش آموزان به عنوان قشر مستعد تاثیر پذیر و تاثیرگذار در خانواده و جامعه و ایجاد درک صحیح از استانداردها و وجود سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان ضامن ایمنی و سلامت جامعه، به دانش آموزان گفتند که ما برای انجام فعالیت های مربوط به استاندارد و استانداردسازی حتما به کمک شما دانش آموزان نیاز داریم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا