توزیع بیش از 6 هزار تن کود کشاورزی اوره در فارس

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از توزیع 6147 تن کود کشاورزی اوره ( تولیدی پتروشیمی شیراز) به منظور تأمین کود ازته مورد نیاز بخش کشاورزی به مقاصد تعیین شده در استان فارس خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس، حمید ابراهیمی زاده با تاکید بر توزیع بیش از شش هزار تن کود کشاورزی اوره در بهمن ماه سال جاری در سطح استان، افزود: این محصول با دارا بودن 46% نیتروژن از کودهای آلی نیتروژن به حساب می آید.
ابراهیمی زاده با بیان اینکه کود شیمیایی اوره به عنوان یک منبع طبیعی هزینه تولید بسیار پایینی دارد و محصولی غیر قابل اشتعال است، افزود: به همین دلیل ذخیره سازی آن بدون خطر خواهد بود.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس اضافه کرد: این کود کاربردهای فراوانی در کشاورزی و دامداری دارد و به دلیل pH خنثی محصولی بی ضرر برای خاک و محصولات به حساب می آید.
وی تصریح کرد : کودهای توزیعی براساس دستورالعمل های صادره و زیر نظر کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و بر مبنای نیازهای کودی هر محصول، توسط کارگزاران مستقر در هر شهرستان به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی تحویل گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا