فارس از استان‌های پیشرو در اجرای طرح جوانی جمعیت است

استاندار فارس در آیین واگذاری زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت گفت: این استان در زمینه اجرای طرح جوانی جمعیت جزو پنج استان برتر کشور است و عملکرد قابل قبولی داشته است.

 محمد هادی ایمانیه، امروز 8 اسفندماه در حاشیه آیین واگذاری زمین رایگان به ۳۱۳ خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در قالب پوشش خانواده مهدوی در شیراز افزود: قانون جوانی جمعیت و صیانت از جمعیت در حقیقت گامی در جهت تقویت و تشویق فرزندآوری در کشور است.

وی ادامه داد: با اجرای این قانون به ویژه بند ویژه اهدای زمین به کسانی که فرزند سوم آنها بعد از آبان ۱۴۰۰ متولد شده کمک خوبی رشد و جوانی جمعیت خواهد شد.

استاندار فارس اظهار کرد: تا امروز هشت هزار و ۲۰۰ واجد برای دریافت زمین رایگان در استان داشته ایم که بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر از واجدین شرایط زمین خود را دریافت کرده‌اند و حدود چهار هزار مورد هم مربوط به شهرستان شیراز است که امیدواریم با توجه به اینکه محل زمین آن مشخص  شده، ظرف ۲ یا سه ماه آتی این زمین ها نیز واگذار شود.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، ایمانیه افزود: امروز نیز در همین راستا به تعداد یاران امام عصر (عج) در یک فضای شاد و با نشاط به ۳۱۳ خانواده واجد شرایط در سراسر استان این زمین ها واگذار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا