بکارگیری ظرفيت هاي قانوني براي كمك به صنعتگران در دستور کار است

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس بر اهتمام ويژه به منظور رفع مسائل و مشكلات واحدهاي صنعتي و توليدي در راستاي دستيابي به رشد توليد و ايجاد اشتغال پايدار خبر داد و گفت: از تمام ظرفيت هاي قانوني براي كمك به صنعتگران استفاده مي كنيم.

به گزارش سینا پرس فارس، سيد مسعود عظيمي امروز 27 دی ماه در چهاردهمين جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرکهای صنعتی فارس با بيان اينكه بخشي از مشكلات صنعتگران و توليدكنندگان در ارتباط با ساير دستگاه هاي اجرايي است، بر ضرورت همگرایی بين مدیران دولتی و بخش خصوصی تاكيد كرد و گفت: با تعامل و هماهنگي با دستگاه ها به دنبال رفع مشكلات هستيم.

عظيمي با بيان اينكه كليد حل مشکلات اقتصادی حمایت از تولید است گفت: در این مسیر در کنار صنعتگران قرار داريم تا بتوانیم درحد امکان نسبت به حل مشکلات واحدهای صنعتی اقدام کنیم.

او با اشاره به اینکه جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک‌های صنعتی برای رسیدگی به موضوعات و مشکلات سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ارائه خدمات کارشناسی برگزار مي شود، اظهار داشت: از ابتداي امسال تاكنون، 14 جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و مسائل و مشكلات 129 واحد توليدي و صنعتي رسيدگي شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: صنعتگران مستقر در شهرك هاي صنعتي استان كه متقاضي طرح مشكلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هستند، مي توانند با مراجعه به معاونت صنايع كوچك نسبت به تكميل فرم مربوط اقدام كنند.

بنابراین گزارش؛ ارائه پیشنهاد اصلاح قوانین، مقررات، ضوابط و رویه‌های مرتبط با تولید و خدمات در زمینه‌های تسهیل امور سرمایه گذاری، بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص حل و فصل مشکلات واحدهای صنعتی در راستای استمرار و ارتقاء تولید و اشتغال، بررسی و تصمیم گیری درخصوص رفع مشکلات واحدها و طرح‌های صنعتی و انعکاس موارد تصمیم گیری خارج از حیطه وظایف سازمان به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، بخشی از وظایف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک‌های صنعتی می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا