اجرای پوشش سیلیکونی RTV در ایستگاه های انتقال برق استان بوشهر

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس از اجرای پروژه اجرای پوشش سیلیکونی RTV در ایستگاه های انتقال برق استان بوشهر خبر داد و گفت : این مهم با مشارکت و همکاری کارشناسان معاونت بهره برداری با موفقیت به سرانجام رسید.

دکتر فرشاد فرامرزی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس با اعلام این خبر گفت: این طرح در ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت کنگان، ۱۳۲ کیلوولت اختر، اندیشه و دیر، ۲۳۰ بوشهر۱، نیروگاه گازی بوشهر، ایستگاه ۶۶ هلیله، شهید ماهینی ، بخش های باقیمانده ایستگاه‌های ۲۳۰بوشهر۲ و ۶۶ تنگسیر انجام شد.

وی اضافه کرد : این‌اقدام بزرگ نقش بسزایی در کاهش حوادث شکست عایقی ناشی از رطوبت و گرد و غبار در شبکه دارد و همچنین علاوه بر کاهش تعداد دفعات قطع و وصل تجهیزات قدرت، صرفه جویی قابل ملاحظه ای در بخش شستشوی تجهیزات به همراه خواهد داشت.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس از زحمات همکاران برای اجرای این طرح قدردانی کرد و گفت : اکنون که پروژه مذکور به سرانجام رسید، لازم از تلاشهای همه جانبه دکتر صفاری مجری بهینه سازی، و همکاران به خصوص مهندس صفا کمال ، همکاران و روسای نواحی کنگان و بوشهر مهندس ابراهیمی و گرمسیری، همکاران نظارت مهندس زاده مطوری و امیری ، اپراتورهای ایستگاه های مربوطه که زحمت مانور و آماده سازی را بر عهده داشتند نیز قدردانی شود .

فرامرزی در ادامه از تلاش مجموعه دیسپاچینگ و مخابرات آقایان مهندس مجیدپور و یزدان پناه فرد و همکاران در بخش برنامه ریزی و همکاران مراکز کنترل AOC و RDC که در اجرای این پروژه همکاری کامل بعمل آوردند، و همچنین همکاران امور مهندس ابجد و عبدالعزیز کاشفی که زحمت برنامه ریزی، هماهنگی گروه های اجرایی و صدور تعداد ۱۰۴ مجوز را بر عهده داشتند، قدردانی کرد.

دکتر صفاری مجری طرح بهینه سازی برق منطقه ای فارس نیز برخی از قابلیت های اجرای این طرح را برشمرد و یاد آور شد : اجرای طرح یاد شده تاثیر شگرفی در تثبیت پایداری شبکه انتقال و تامین و انتقال انرژی در جنوب کشور خواهد داشت .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا