پایانه گل و گیاه پردیس فارس با اعتبار 150 میلیارد ریال ایجاد می شود

مدیرعامل شرکت تعاونی گلخانه داران فارس از ایجاد پایانه گل و گیاه پردیس در استان خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در حال احداث و تکمیل است.

نوراله نظری امروز 18 دی ماه با بیان اینکه پروژه پایانه گل و گیاه پردیس فارس با اعتبار 150میلیارد ریالی در حال احداث و تکمیل است، گفت: تا این مرحله در این پروژه زمینه اشتغال ۲۰۰نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰نفر به صورت غیر مستقیم فراهم گردیده که با اتمام مراحل راه اندازی پایانه این تعداد افزایش خواهد یافت.

نظری ادامه داد: با پیگیری سازمان تعاون روستایی استان فارس و سرمایه گذاری شرکت تعاونی گلخانه داران استان ، پایانه گل و گیاه پردیس فارس با هدف عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع گل و گیاه های تزیینی و آپارتمانی در اکبرآباد واقع در 5کیلومتری شیراز در حال احداث است.

مدیرعامل شرکت تعاونی گلخانه داران استان فارس یادآور شد: در این پایانه 140 غرفه پیش بینی شده که هم اکنون 80غرفه آماده سازی و فعال شده است و پیش بینی می شود تا دهه مبارک فجر این پروژه تکمیل شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان فارس، او خاطر نشان کرد: فرهنگ استفاده از گل و گیاه بایست در جامعه فراگیر شود و به گل و گیاه نباید به عنوان یک هزینه اضافی و لوکس نگاه شود چراکه گل و گیاه دارای اثرات درمانی مطلوبی در انسان است و برای افزایش نشاط و انرژی انسان ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا