اجرای پویش ” گرما برای همه” در فارس

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس از اجرای پویش “گرما برای همه” با هدف آموزش و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در این استان خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس علی اکبر میدانشاهی، در نشست تخصصی- آموزشی با عنوان «روابط عمومی پویا، زمینه ساز انتخابات مطلوب» ویژه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های استان فارس که به میزبانی شرکت گاز استان فارس برگزار شد، به تشریح عملکرد شرکت گاز استان در بخشهای مختلف و تبیین پوشش ۹۹ درصدی گازرسانی در سطح استان پرداخت.

وی، هدف از گازرسانی را ارتقاء رفاه و آسایش، حفظ محیط زیست و هوای پاک، افزایش سهم گاز در سبد انرژی استان و گسترش عدالت اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت معکوس روستائیان و حفظ آیین و فرهنگ روستا دانست.

میدانشاهی ضمن مقایسه تحلیلی مصارف گاز استان فارس در فصل گرم و سرد در بخشهای مختلف ذینفعان بر ضرورت مدیریت مصرف گاز تاکید کرد و گفت: با توجه به سهم بیش از 75 درصد از سبد انرژی کشور به گاز و به دلیل امکان صادرات در جغرافیای سیاسی منطقه، اکنون گاز به عنوان یک کالای استراتژیک و حیاتی قلمداد شده و ضرورت صیانت از این کالای مهم به دلیل پاسخگویی در برابر نسل های بعد نیز بیش از پیش احساس می گردد.

وی ضمن اشاره به اقدامات شرکت گاز در راستای بهینه سازی مصرف گاز، مهمترین دلایل بروز ناترازی گاز در کشور را شدت مصرف بالای انرژی بویژه در بخش خانگی و عدم توازن بین تولید و مصرف دانست و گفت: پویش تبلیغاتی مدیریت مصرف گاز طبیعی با شعار محوری «گرما برای همه» با هدف آموزش و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و اصلاح الگوی مصرف در استان فارس از دی تا اسفند ماه سال جاری اجرا می شود و برای مشارکت کنندگان در این پویش جوایز نقدی مناسبی در نظر گرفته شده است.

میدانشاهی ضمن اشاره طرح شرکت ملی گاز مبنی بر پاداش گاز رایگان برای صرفه جویی 10 تا 35 درصدی در مصرف گاز از دی تا اسفندماه نسبت به سال گذشته اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است، به ازاء افزوده شدن هر نفر در مشارکت پویش انرژی «گرما برای همه» به مثابه قطره ای است که دریای صرفه جویی را به همراه خواهد داشت و به همین منظور همه آحاد جامعه مخاطب ما در این پویش هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس بر نقش تعیین کننده روابط عمومی‌ها در افزایش آگاهی‌های عمومی جامعه و فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی اشاره کرد و بیان داشت: همه ما در صیانت از این نعمت الهی مسئولیم و در خصوص فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی نیازمند مساعدت و همکاری شما روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه هستیم و امیدواریم امسال شاهد کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی حداکثری در مصرف گاز باشیم.

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست تخصصی- آموزشی بسته های فرهنگی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در بین شرکت کنندگان توزیع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا