نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:
سعید ایران از افتخارات علمی و پژوهشی کشور است

دکتر حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: زنده یاد کاظمی توانست نقشی راهبردی منحصربه‌فرد را در تولید سلول‌های بنیادی، شبیه‌سازی و درمان ناباروری در سطح کشور و جهان ایفا کند و با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در عرصه‌های علمی بین‌المللی باعث افتخار آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، دکتر حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از افتخارات علمی و پژوهشی کشور شخصیتی بزرگ بنام کاظمی آشتیانی است.

دکتر شهریاری گفت: زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی از فرزندان صالح انقلاب به شمار می رفت. رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: دکتر کاظمی آشتیانی توانست نقشی راهبردی منحصربه‌فرد را در تولید سلول‌های بنیادی، شبیه‌سازی و درمان ناباروری در سطح کشور و جهان ایفا کند و با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در عرصه‌های علمی بین‌المللی باعث افتخار آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

وی اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از جاهایی بود که شخصیت زنده یاد کاظمی آشتیانی را بروز و پرورش داد و توفیقاتی حاصل شد که تا به امروز نیز در عرصه علمی از این توفیقات بهره می بریم.

دکتر شهریاری خاطرنشان کرد: آشتیانی به‌خوبی توانست با توانمندی خود یک کانون گرم را در جهاددانشگاهی علوم پزشکی ایران شکل دهد.

خروج از نسخه موبایل