آغاز تولید محتوای دیجیتال در دانشگاه بیرجند

رقابت ۱۵ تیم تخصصی در پنجمین رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان جنوبی در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه صنعتی بیرجند از روز ۹ آذر ماه جاری آغاز شد.
به گزارش سیناپرس، ه نقل از دانشگاه صنعتی بیرجند، این دوره با حضور ۱۵ تیم از دانشگاه صنعتی بیرجند، بزرگمهر قائنات، دانشگاه بیرجند، پارک علم و فناوری و برخی تیم‌های شهرستانی در سه بخش پویانمایی، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه برگزار خواهد شد.

سجاد رضایی مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تیم‌های برگزیده به مرحله ملی که در دهه فجر برگزار می‌شود اعزام خواهند شد، گفت: تیم‌های شرکت‌کننده در رویداد به مدت دو روز در محل برگزاری رویداد حاضر و به‌صورت حضوری اقدام به تکمیل طرح‌های خود می‌کنند و در این بازه زمانی از نظرات راهنماها و حتی داوران مشخص استفاده و در پایان مدت مشخص شده باید پروژه خود را به‌صورت کامل جهت داوری ارائه دهند.

وی ادامه داد: هدف برگزاری این رویداد شناسایی و استعدادیابی تیم‌های نوجوان و جوانان در عرصه‌های فعال در حوزه فضای مجازی و کمک به فعال‌شدن تیم‌های برتر و نخبه در حوزه تولید محتوای تخصصی دیجیتال و همچنین کمک به فعال‌شدن دانشجویان در عرصه اقتصاد دیجیتال و توسعه آن در استان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا