برگزاری اردوی جهادی با چاشنی مشاوره در دهک دولت آباد

مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز، از برگزاری اردوی جهادی خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در دهک دولت آباد خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، محمدرضا جعفری مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز، امروز ۳۰ آبان ماه، با بیان اینکه اردوهای جهادی یک تمرین، حرکت و فعالیت فرهنگی اجتناب ناپذیر است، گفت: با همین رویکرد، اردوی جهادی خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در دهیاری دهک دولت آباد به همت این بسیج برگزار شد .

جعفری در ادامه افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به نیازسنجی که از دهک دولت آباد انجام شد با مشارکت مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز، اساتید برجسته و بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز و به مناسبت هفته بسیج، پایگاه ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و خدمات مشاوره در حوزه های ازدواج، اعتیاد، طلاق، خانواده، فرزندپروری و تحصیلی در دهیاری دهک دولت آباد شیراز برگزار شد.

جعفری افزود: با توجه به استقبال و مشارکت خوب مردم دهک دولت آباد و ارزیابی و برنامه ریزی های انجام شده، ارائه خدمات تخصصی مشاوره بصورت دائم با مشارکت cbr انجام خواهد شد تا بتوانیم بخشی از سهم خود را در کاهش آسیب های اجتماعی نوپدید و رفع و یا کاهش معضلات و مشکلات موجود در این محله ایفا نماییم.

جعفری افزود: بمناسبت هفته بسیج در دو روستای دیگر نیز این اردوی جهادی خدمات تخصصی مشاوره و خدمت رسانی برگزار خواهد شد .

گفتنی است؛ در پایان این اردوی جهادی، تعداد ۱۵ بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان به همت خیرین در اختیار خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا