آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس

بر اساس آخرین گزارش‌های آماری از وضعیت شیوع ویروس کرونا در فارس، هم اکنون 350 بیمار مبتلا به کرونا و یا دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش سینا پرس فارس و بنا بر آخرین اطلاعات آماری اعلام شده از سوی علوم پزشکی شیراز، وضعیت کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع تا امروز ششم آبان ماه ۱۴۰۲، با انجام دو میلیون و 289 هزار و 124 تست تشخیصی مولکولی و تست سریع، 665 هزار و 109 بیمار مثبت شناسایی شده است.

از کل مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع در استان، تاکنون 656 هزار و 849 هم استانی مبتلا به کووید19 بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

خوشبختانه در هفته گذشته، مورد جدید فوتی ناشی از کرونا در فارس ثبت نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و 213 نفر رسیده است.

بر اساس آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تا صبح امروز 6 آبان ماه، 350 نفر به دلیل داشتن کرونا یا داشتن علائم مشکوک در بیمارستان های استان بستری بودند که از بین آنان، 54 نفر در بخش‌های مراقبت ویژه، خدمات درمانی دریافت می‌کردند.

بنابراین گزارش همچنین، تا صبح امروز هشت میلیون و ۲۹۱ هزار و 400 دُز واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه علوم پزشکی شیراز تزریق شده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۵ هزار و 699 دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و 715 دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۶ هزار و 393 دُز نوبت سوم و ۱۳۶ هزار و 593 دُز یادآور واکسن بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا