با برگزاری کارگاه آموزشی محقق می‌شود؛
تحلیل رقبای بین‌المللی برای ورود شرکت‌ها به بازارهای جهانی

ستاد نانو با برگزاری یک کارگاه آموزشی اقدام به تحلیل روش‌های رقبای بین‌المللی خواهد کرد.

به گزارش سیناپرس، یکی از مهمترین داده‌های ورودی هر کسب‌وکار برای طراحی چنین استراتژی‌هایی، تحلیل بازیگران کلیدی و رقبای آن شرکت در بازارهای هدف صادراتی است. برای این منظور، دسترسی به پایگاه‌های اطلاعاتی که بتوان از آنها اطلاعات مختلف مرتبط با چگونگی تجارت و فعالیت‌های مرتبط با توسعه بازار رقبا را استخراج کرد، اولویتی دوچندان می‌یابد. 

در این راستا از سوی ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو کارگاه معرفی ابزارهای کلیدی و کاربردی تحلیل رقبای بین‌المللی در روز چهارشنبه ۱۹ مهر برگزار می‌شود و طی آن تلاش خواهد داشت تا با پرداختن به این موضوع و تمرکز بر نیازها و تجارب شرکت‎‌های حوزه «هاردتک»، سرنخ‌ها و ابزارهای کاربردی تحلیل رقبا را به شرکت‌کنندگان معرفی کند.

به نقل از ستاد نانو، ضرورت رصد و تحلیل رقبا، تدوین استراتژی­‌های رقابتی، استخراج بینش‌­های راهبردی، تشکیل اتحاد استراتژیک، چگونگی یافتن رقبای جهانی، یافتن رقبای جهانی با استفاده از ابزار پتنت و استفاده از جست‌وجو در وب و گزارش­‌های جهانی، یافتن رقبای جهانی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تحلیل عملکرد رقبا از موضوعات محوری این کارگاه آموزشی به شمار می‌رود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا