رونمایی از دو مدل جدید اپل

شرکت اپل سرانجام از آیفون ۱۵، نسل جدید گوشی های هوشمند خود در دو مدل رونمایی کرد. بر این اساس آخرین گجت ها دارای صفحه نمایش 6.1 یا 6.7 اینچی خواهند بوده و آن ها در پنج گزینه رنگی شامل تیتانیوم مشکی، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی در دسترس خواهند بود.

به گزارش سیناپرس، سرانجام  انتظار طرفداران اپل به پایان رسیده و این شرکت از مدل های جدید آیفون ۱۵ رونمایی کرد. این محصولات دارای دوربین اصلی ۴۸ مگا پیکسلی و تراشه A16 یا A17 هستند که نسبت به نسل های قبلی خود انرژی کمتری مصرف می کنند.

گفته می شود این باتری پس از شارژ کامل قادر است یک روز کامل دوام آورده و علاوه بر این، حاشیه ‌های صفحه ‌نمایش در آیفون های جدید نازک ‌تر خواهد بود و خود صفحه با پوشش خاصی پوشانده می ‌شود که برای محافظت از آن در برابر آسیب ‌های مکانیکی طراحی شده است.

همچنین برای اولین بار، نسخه های پرو و پرو مکس آیفون ۱۵ از جنس تیتانیوم ساخته می شوند و این مساله آیفون ۱۵ پرو مکس را به سبک ترین مدل پرو تبدیل می کند. علاوه بر این، این مدل دارای دوربین تله فوتو 5x خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه شرکت اپل، قیمت نسخه استاندارد و همچنین آیفون پرو بدون تغییر باقی خواهد ماند و به ترتیب ۷۹۹، ۸۹۹ و ۹۹۹ دلار است. به نوبه خود قیمت پرو مکس نسبت به نسل قبل ۱۰۰ دلار افزایش می یابد. علاوه بر این نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۱۹۹ دلار به فروش می رسد.

در خاتمه گفتنی است ثبت پیش ‌سفارش این محصولات از جمعه، ۱۵ سپتامبر آغاز م ی‌شود و این محصولات از جمعه، ۲۲ سپتامبر در فروشگاه ها دسترس هستند.

به گزارش سیناپرس، شرکت اپل همچنین در حاشیه این مراسم از سری جدید و نهمین iWatch و نسل دوم iWatch Ultra رونمایی کرد.

مترجم: نیروانا محمدحسینی

منبع: tass

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا