حرکت‌های کور تروریستی منجر به دلسردی مردم نمی‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: مردم و علمای انقلابی و اسلامی پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند که این حرکت‌های کور تروریستی منجر به دلسردی مردم شود.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز ۲۳ مرداد در حاشیه اجتماع روحانیت و ائمه جماعات شهر شیراز، گفت: دست‌های جنایتکار استکبار جهانی به رهبری آمریکا و فراشی رژیم غاصب صهیونیستی، از آستین یک جریان تکفیری منحرف به نام داعش بار دیگری بیرون آمد و صحنه شیراز را به کربلایی دیگر بدل کرد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: روحانیت و ائمه جماعات شیراز امروز برای محکوم کردن این جنایت، در اجتماعی گردهم آمدند تا ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) بگویند که هر چه دشمن بیشتر دستش را به خون پاک مردم انقلابی و مقاوم ایران آلوده می‌کند، از آن طرف مقاومت صبر و ایستادگی این امت روزافزون می‌شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به شعارهای روحانیون در این تجمع گفت: تا رفع همه فتنه‌ها در عالم، امت پیامبر(ص)، سربازان امام زمان(عج) و روحانیت این شهر پای آرمان‌های ارزشمند انقلابی و اسلامی ایستاده‌اند و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند که این حرکت‌های کور تروریستی منجر به دلسردی مردم شود.

وی بیان کرد:‌ در طول تاریخ انقلاب اسلامی تا امروز دیده‌ایم که هر زمان، یک نفر شهید می‌شود، صدها نفر به خونخواهی آن شهید برمی‌خیزند اما همان‌طور که امام راحل فرمودند بکشید ما را مردم ما بیدارتر می‌شوند، این جنایت‌ها موجب بیداری امت و ملت خواهد شد و آن را در طول روزهای آینده مشاهده خواهیم کرد و ناامیدی کفر را به زودی خواهیم دید.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه اسرائیل باید بداند که خودشان زودتر خود را نابود می‌کنند، گفت: دشمنان هر کاری انجام دهند برای اینکه این ملت و امت اسلامی را دلسرد کنند، در مقابل اقتدار عزت و عظمت این ملت را مشاهده خواهند کرد و مشت امت اسلامی به سر استکبار و صهیونیست‌ها کوبیده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا