فولکس واگن محصولات الکتریکی خود را در چین می سازد

گروه خودروساز فولکس واگن که یکی از شرکت های پیشرو آلمانی در حوزه تولید و طراحی خودرو در جهان محسوب می شود، اعلام کرده است که 4.99 درصد از سهام استارتاپ خودرو های الکتریکی چینی XPeng را از طریق افزایش سرمایه به ارزش حدود ۷۰۰ میلیون دلار به دست خواهد آورد.

به گزارش سیناپرس، فولکس واگن در نظر دارد خودروهای الکتریکی جدید خود را چین توسعه داده و بر اساس قرارداد چارچوب فناوری با XPeng، پیش بینی می شود دو مدل الکتریکی با برند فولکس واگن برای بازار خودروهای قیمت متوسط در سال ۲۰۲۶ در چین عرضه شود.

شرکت فولکس واگن در گزارشی اعلام کرد: مدل های جدید شکاف را در خط تولید این کشور در بازارهای شرق آسیا و به ویژه چین پر می کند، جایی که بازار خودرو های مبتنی بر انرژی های سبز، سریع تر از حد انتظار رشد کرده است.

بر اساس گزارش های رسمی گفته می شود که چین بزرگ‌ ترین بازار فولکس‌ واگن است و این گروه آلمانی مدعی است که در حال افزایش سرعت تحول خود در چین بوده و این خودروساز با توجه به قرارداد جدید خود قصد دارد در بین سه رتبه اصلی بازار برترین های این حوزه باقی بماند.

فایننشال تایمز نیز در گزارشی عنوان کرد: تو لی از مدیران مجموعه Sino Auto Insights، معتقد است این معامله رای اعتماد به صنعت خودروهای برقی چین بود.

به گزارش سیناپرس، رالف براندشتاتر، رئیس و مدیر اجرایی و مدیر عامل گروه فولکس واگن چین، در رابطه با سیاست جدید این شرکت خودروسازی آلمانی گفت که مشارکت های محلی یک واحد سازنده مهم در استراتژی تولید در چین برای مشتریان چینی گروه فولکس واگن است. ما اکنون در حال تسریع گسترش سبد بخودروهای الکتریکی خود هستیم و همزمان برای مرحله نوآوری بعدی آماده می شویم.

مترجم: ندا اظهری

منبع: english.news.cn

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا