بازدید مسئولان معاونت علمی رئیس‌جمهوری از استان‌ها با هدف کمک به توسعه آن‌ها است

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور گفت: بازدید مسئولان معاونت علمی رئیس‌جمهوری از استان‌ها نیز با هدف مطالعه شرایط پارک‌های دانش‌بنیان و فناور از نزدیک و کمک به توسعه آن‌ها است.

به گزارش سیناپرس؛ روح‌الله دهقانی فیروزآبادی ۳۱ تیرماه در سفر به شهرکرد و در بازدید از مرکز نوآوری صنعتی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توجه به استان‌های دورتر از مرکز و دارای ظرفیت و استعدادهای بیشتر از ارکان برنامه‌ریزی و مدیریت دولت مردمی است، اظهار کرد: بازدید مسئولان معاونت علمی رئیس‌جمهوری از استان‌ها نیز با هدف مطالعه شرایط پارک‌های دانش‌بنیان و فناور از نزدیک و کمک به توسعه آن‌ها است.

وی ادامه داد: خوشبختانه چهارمحال وبختیاری با آنکه از منابع حمایتی کمتر استفاده کرده اما ظرفیت‌ها و استعدادهای جوان بسیار خوب و پرانرژی در اختیار دارد و بازدید مختصری که از این پارک داشتیم، شاهد این موضوع است.

دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: امروز برنامه بازدید از بخش‌های مختلف و گفت‌وگو با نخبگان استان در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم به یک جمع‌بندی و مجموعه حمایتی برای کمک به توسعه زیست‌بوم نوآوری استان دست یابیم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری گفت: معتقدیم که بسیاری از استان‌های کشور ظرفیت‌های طبیعی و استعدادی فراوانی دارند که کمتر به آنها توجه شده و یکی از ارکان اصلی معاونت علمی در این دوره توجه به این استان‌ها است تا شاهد شکوفایی این مجموعه‌ها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا