آیین اختتامیه سومین دوره جایزه طراحی صنایع ملی بسته ‌بندی فرهنگی آغاز شد

نمایشگاه تخصصی بسته‌ بندی و آثار برتر سومین دوره جایزه طراحی صنایع ملی بسته ‌بندی فرهنگی امروز بعد از ظهر(چهارشنبه ۲۱تیرماه) به همت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در سالن همایش های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ آغاز به کار کرد.

به گزارش سیناپرس، آیین سومین دوره جایزه طراحی صنایع ملی بسته ‌بندی فرهنگی امروز بعد از ظهر(چهارشنبه ۲۱تیرماه) به همت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی با هدف ایجاد ساختار و شبکه ‌ای منظم و هدفمند بین هنرمندان، تولیدکنندگان صنایع فرهنگی، طراحان صنعتی و گرافیست، فعالان و صنعتگران حوزه بسته‌بندی و توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان عمده محصولات متنوع فرهنگی در داخل کشور با حضور دکتر امیدرضایی فر معاون وزیر علوم،تحقیقات و فناوری، دکتر مریم جلالی معاون وزارت میراث فرهنگی، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی،دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ، مدیران جهاددانشگاهی و دانشگاه علم و فرهنگ در سالن همایش های دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش سیناپرس، دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو، رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در آیین اختتامیه نمایشگاه تخصصی بسته‌ بندی و آثار برتر سومین دوره جایزه طراحی صنایع ملی بسته ‌بندی فرهنگی گفت: باعث افتخار پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی است که در کنار شرکت های خلاق، حامی رویدادهای بزرگ و تاثیر گذار حوزه فرهنگ است. پیش از برگزاری این رویداد با همکاری صنف طلا و جواهر جایزه ملی جواهرات و زیورآلات را برگزار کردیم.
وی افزود: سیاست امسال پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی حضور در عرصه بین المللی است. اکنون مقدمات خوبی برای تحقق این مهم فراهم کرده ایم و در اولین فرصت قصد داریم نمایشگاه ظرفیت های صادراتی صنایع فرهنگی را برپا کنیم‌.
وی اظهارداشت: بسته بندی حلقه واسط میان صنایع فرهنگی و صادرات صنایع فرهنگی است. بدون بسته بندی جذاب قادر به حضور در بازارهای بین المللی نیستیم. مشکلی که سال ها با آن مواجه بوده ایم اما شکر خدا در دولت جدید با توجه و دلسوزی مسوولان شاهد رونق خوب این صنعت هستیم. امیدواریم این حمایت ها ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: دانشگاه علم و فرهنگ برخلاف دانشگاه های دیگر تبلیغاتی نمی کند زیرا صندلی خالی ندارد. فارغ التحصیلان توانمند این دانشگاه پس از گذراندن دوره چهار ساله ارشد به راحتی جذب بازار کار می شوند. یکی از مزیت های این دانشگاه وجود پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی است که انشاالله به زودی خبرهای خوبی از دانشگاه و پارک خواهید شنید. یکی از برنامه های اصلی ما پیش به سوی صنایع فناور محور صنایع فرهنگی است که خوشبختانه معاونت فناوری وزارت علوم برای تحقق این هدف حامی ما بوده به طوری که اکنون با حمایت این معاونت پردیس های مختلفی در استان های مختلف کشور ایجاد کرده ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا