درخشش لپ تاپ مخصوص بازی ایسر در آیفا

 شرکت ایسر کنفرانس مطبوعاتی خود را با معرفی لپ تاپ های تولید شده آغاز کرد. این شرکت ادعا کرد که باریک ترین لپ تاپ جهان را عرضه کرده است. لپ تاپ شرکت ایسر Acer Swift 7 نام دارد و ضخامت آن 9.98 میلیمتر است. بدنه این لپ تاپ آلومینیومی است و یک صفحه نمایش 13.3 اینچی IPS دارد.

در این نمایشگاه علاوه بر Acer Swift 7، لپ تاپ Acer Swift 5 نیز معرفی شد که مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 14 اینچی است. مدل بعدی معرفی شده توسط این شرکت Acer Swift 3 نام دارد و مجهز به پردازنده پنتیوم اینتل یا سلرون است و چهار گیگابایت حافظه دارد.
این مدل از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است. علاوه بر این، شرکت ایسر اعلام کرد که لپ تاپ مدل Acer Spin 7 یک لولا با قابلیت چرخش 360 درجه دارد و می توان از جای به جای تبلت نیز استفاده کرد.
شرکت ایسر علاوه بر محصولات ذکر شده، یک لپ تاپ 21 اینچی مخصوص بازی ارایه کرد که مجهز به یک صفحه نمایش منحنی است. این محصول که Acer Predator 21 X نام دارد، مجهز به یک صفحه کلید مکانیکی است و بازدیدکنندگان از آن به عنوان یکی از فوق العاده ترین لپ تاپ های تولیدشده تا کنون یاد کردند.
این لپ تاپ مجهز به 5 فن خنک کننده، پردازشگر Core i7 و کارت گرافیکی دوگانه Nvidia GTX است و بهترین شرایط را برای طرفداران بازی های کامپیوتری فراهم می کند. این محصول همچنین مجهز به ردیاب چشم است.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه آیفا یکی از معتبرترین نمایشگاه های تجهیزات الکترونیکی است که در آن بهترین گوشی های هوشمند، انواع تبلت، کامپیوترهای شخصی، تلویزیون ها و تجهیزات پوشیدنی معرفی و رونمایی می شوند. تاریخ برگزاری این رویداد دوم تا هفتم سپتامبر است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا