برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان در فارس

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس از برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان با مشارکت تولیدکنندگان ده استان کشور در شیراز خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، محسن نهاوندی، مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس ظهر امروز، 6 تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز از برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان خبر داد و گفت:‌ این نمایشگاه از فردا به‌مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های فارس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار شده است، افزود: اگر زیرساخت‌های نمایشگاه با حمایت‌های دولت افزایش یابد شاید بتواند تا دو برابر از ظرفیت‌های استان استفاده کرد.

نهاوندی با تصریح اینکه نمایشگاه مذکور با حضور تولیدکنندگان 10 استان در فضایی به مساحت بیش از 8 هزار متر مربع برگزار خواهد شد، افزود: این نمایشگاه شامل بخش‌های مختلف شیرآلات، تهویه، سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، آسانسور و… است.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس با بیان اینکه از تجار کشورهای همسایه برای بازدید از نمایشگاه مذکور دعوت به عمل آوردیم، گفت: محوریت اصلی نمایشگاه، معرفی تولیدکنندگان داخلی و توانمندی‌ آن‌هاست.

وی با یادآوری شعار سال و اهمیت حمایت از تولید و تولیدکنندگان تأکید کرد: دغدغه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس معرفی تولیدکنندگان و توانمندی‌ آن‌ها به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و همچنین عموم مردم است چرا که این مسئله نیاز آنان است.

نهاوندی تصریح کرد:‌ واقعاً تولیدات داخلی خوب و با کیفیت و قیمت مناسب نسبت به نوع خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، ضمن اینکه در بخش تولیدات داخلی از فناوری‌های نوین هم استفاده شده است.

هادی رسول الف، مجری بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان فارس نیز در این نشست گفت: نمایشگاه مذکور در فضای 20 هزار متر مربع در سایت نمایشگاهی فارس برگزار می‌شود که شاهد استقبال بی‌نظیر تولیدکنندگان و شرکت‌های این صنعت از نمایشگاه مذکور بودیم به طوری که حتی از فضاهای بیرونی سالن‌های نمایشگاه استفاده شد.

وی تصریح کرد: به دلیل استقبال گسترده از این نمایشگاه از ظرفیت تمام 5 سالن نمایشگاه بین‌المللی فارس استفاده شده است اما با این حال هنوز 70 شرکت متقاضی شرکت در این نمایشگاه هستند.

رسول اف بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های سایت نمایشگاهی فارس تأکید کرد و گفت: در این نمایشگاه تلاش کردیم نسبت به دوره‌های قبل تفاوت‌هایی وجود داشته باشد و به دنبال ارتقای کیفی آن بودیم.

مجری بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان فارس با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه یکسری برنامه‌های جنبی نیز در نظر گرفته شده است، گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری مراسم افتتاحیه، سمینار صادرات، برپایی کارگاه‌های آموزشی تخصصی با حضور اساتید از تهران و فارس هستند.

وی با تصریح اینکه هیئات‌ تجاری خارجی هم در این نمایشگاه حضور می‌یابند، افزود:‌ برای تبلیغ این نمایشگاه علاوه بر استفاده از ظرفیت 20 پل هوایی در شیراز در 150 پیج تخصصی صنعت ساختمان و بیش از 700 گروه واتس اپی در فضای مجازی نیز تبلیغات نمایشگاه مذکور انجام شده است.

رسول اف با بیان اینکه نمایشگاه مذکور در 104 غرفه برپا خواهد شد، گفت: شرکت‌کنندگان این نمایشگاه از استان‌های فارس، تهران، اصفهان، یزد، البرز، خراسان رضوی، قم، مرکزی، همدان و خوزستان هستند.

گزارش: فتانه حق پرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا