هشدار به سرمایه گذاران ارز دیجیتال؛
فریب الوبیزینس را نخورید

باز هم کلاهبرداری! در شرایطی که مردم اوضاع اقتصادی خوبی ندارند و تنها به دنبال کسب منفعت و شاید افزایش سرمایه اندکشان در این شرایط نامطلوب هستند شرکتی با عنوان «الو بیزینس»، که خود را صندوق سرمایه‌گذاری رمزارزی می‌نامد با تبلیغ گسترده اینفلوئنسرها بر سر زبان‌ها افتاده و به نظر می‌رسد یک بیزینس بر پایه دسیسه پانزی است.

به گزارش سیناپرس، این درحالی است که نام این شرکت، مشابه یک کسب‌وکار داخلی فعال در حوزه مشاوره کسب‌وکار به نام «الوبیزنس» است که این تشابه اسمی یا بهتر است بگوییم سوئ استقاده کلاهبرداران از اسامی شرکتهای فعال، مشکلات زیادی برای این کسب‌وکار ایجاد کرده است.

مدیرعامل پلتفرم الوبیزنس ضمن هشدار به سرمایه گذاران ارز دیجیتال گفت: یک شرکت در اقدامی کلاهبردارانه، با استفاده از نام و برند مشابه الوبیزنس که یک پلتفرم مشاوره کسب و کار است، شروع به جذب بدون بازگشت سرمایه در زمینه ارزهای دیجیتال کرده و اعتبار این برند را خدشه دار کرده است.

حامد نوری با تاکید بر اینکه “الوبیزنس و الوبیزینس دو شرکت مجزا با کارکردی متفاوت هستند، ادامه داد: کاربران و سرمایه گذاران به تفاوت نام این دو برند توجه داشته باشند و پیش از سرمایه گذاری در هر سایتی از داشتن مجوزهای معتبر مربوطه اطمینان حاصل کنند.
وی افزود: پلتفرم الوبیزنس به عنوان یک شرکت دانش بنیان از سال ۱۳۹۷ در زمینه مشاوره کسب و کار در حال فعالیت است و هیچ ارتباطی با سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال ندارد. لذا از علاقمندان به این حوزه خواهشمندیم در اطلاع رسانی این امر کوشا باشند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا