موفقیت تیم نشریاتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در رویداد فرهنگی «رامند»

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از موفقیت تیم نشریاتی دانشگاه در نخستین دوره از رویداد فرهنگی «رامند» خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، عباس سلطانی مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز دوشنبه 22 خردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین دوره از رویداد آموزشی و مهارتی «رامند» با کسب مقام اول توسط تیم نشریاتی «جاد» این دانشگاه به پایان رسید، توضیح داد: رویداد فرهنگی «رامند» توسط سه دستگاه اجرایی شامل خانه نشریات دانشگاه شیراز، جهاد دانشگاهی فارس و دانشگاه علمی کاربردی شیراز و در سه بخش مجزا برگزار شد.

او ادامه داد: این رویداد فرهنگی نشریاتی، با هدف ارتقای سطح سواد رسانه‌ای، روزنامه نگاری علمی و نقش آفرینی موثر دانشجویان در ساختار اطلاع رسانی و روزنامه نگاری، برنامه ریزی و به نحو شایسته ای برگزار شد.

این مقام مسوول در دانشگاه، اعضای این تیم نشریات دانشجویی را شامل «نازیلا کاظمی»، «فاطمه رنجبری» و «حدیث قبادی» معرفی کرد.

سلطانی اعلام کرد: همچنین در جریان انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، «علی پروین زاده» دانشجوی رشته پزشکی شیراز و سردبیر نشریه «تلنگر» با کسب بالاترین آراء به عنوان عضو اصلی این شورا انتخاب شد.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه، کسب افتخارات فرهنگی در سطوح استانی و کشوری را نشانه ای از جایگاه ویژه این مرکز آموزش عالی پزشکی در سطح کشور دانست.

او از برنامه ریزی برای ارائه آموزش های مداوم و مستمر با هدف توان افزایی علمی و فرهنگی برای دست اندرکاران نشریات دانشجویی و نیز جذب استعدادهای نهفته در سال جاری خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا