لیست جدید قیمت محصولات ایران‌خودرو منتشر شد

ایران خودرو لیست جدید قیمت اتومبیل‌های خود را اعلام کرد. این قیمت‌ها از تیرماه 1402 اعمال خواهند شد. در لیست جدید قیمت محصولات ایران خودرو، چند خودرو جدید نیز حضور دارند که برای نخستین‌بار قیمت‌گذاری شده‌اند. این خودروها شامل دنا پلاس جوانان، پژو 207 تیپ 5 و تارا اتوماتیک V4 می‌شوند. همچنین با وجود رونمایی از تیپ جدید تارا دنده‌ای موسوم به V3، هنوز این خودرو در لیست اتومبیل‌های ایران خودرو حضور ندارد.

علاوه بر موارد یادشده، شاهد افزایش تنوع سورن پلاس در لیست جدید قیمت محصولات ایران خودرو نیز هستیم. این خودرو اکنون در نوع عادی، سورن پلاس مالتی مدیا با رینگ آلیاژی، سورن پلاس مالتی مدیا با رینگ فولادی، سورن پلاس دوگانه‌سوز و سورن پلاس تاکسی به تولید می‌رسد. طی روزهای اخیر شاهد انتشار خبر تولید سورن پلاس با موتور XU7P نیز بودیم که البته این خودرو هنوز در لیست قیمت‌ها حضور ندارد.

دو عضو جدید خانواده پژو 207، یعنی پژو 207 تیپ 5 و پژو 207 با موتور TU3 نیز اعضای جدید این جدول قیمت هستند. پژو 207 تیپ 5 حدود 20 میلیون تومان گران‌تر از پژو 207 با موتور TU3 قیمت‌گذاری شده است. این اختلاف قیمت چندان قابل‌توجه نیست و بار دیگر متضررشدن خریداران پژو 207 با موتور TU3‌ را یادآور می‌شود. پژو 207 تیپ 5 به موتور TU5 مجهز شده، اما در کابین آن از داشبورد پژو 206 استفاده شده است.

تفاوت اندک دو مدل هایما در لیست قیمت محصولات ایران خودرو

دو خودروی چینی مشهور این شرکت نیز در لیست قیمت محصولات ایران خودرو حضور دارند. هایما S5 و هایما S7 با قیمت پایه بیش از 800 میلیون تومان به فروش می‌رسند. نکته جالب پیرامون قیمت‌گذاری این دو خودرو، تفاوت قیمت 20 میلیون تومانی دو نسخه هایما است. درواقع خرید هایما S7 برای مشتریان ارزش‌افزوده بسیار بیشتری را به‌همراه خواهد داشت. قیمت‌های اعلامی توسط ایران خودرو بدون احتساب مالیات و عوارض هستند؛ بنابراین بایستی مبالغ مالیات و عوارض را نیز به این قیمت‌ها اضافه کرد تا رقم نهایی تسویه‌حساب مشتریان به‌دست آید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا