گزارش تصویری از هفتمین کنگره جهانی هوش مصنوعی

این روزها بحث هوش مصنوعی و تاثیرات آن بر آینده زندگی بشر بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد زیادی معتقدند: توسعه این فناوری می تواند برای بشریت خطرناک بوده و از سوی دیگر نمی توان از نقش مهم آن در پیشبرد علوم و دستاوردهای جدید چشم پوشی کرد.

به گزارش سیناپرس، هفتمین کنگره جهانی هوش مصنوعی که یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای مرتبط با این حوزه در سطح بین المللی محصوب می شود، روز پنجشنبه در شمال کشور چین و به میزبانی شهر  تیانجین آغاز به کار کرد.

در این کنگره جهانی، دانشمندان فعال این حوزه از گوشه و کنار جهان گرد هم آمده و در زمینه جنبه های مختلف هوش مصنوعی و جدیدترین دستاوردهای مرتبط با این موضوع به تبادل نظر می پردازند. گفته می شود این گنگره با هدف ایجاد بستری جهانی برای مبادلات آکادمیک و پژوهش های دانشگاهی، نمایشگاه‌ ها، نو آوری و ارتقای کسب‌ و کار در زمینه فناوری های هوشمند برگزار می شود. رویداد امسال تقریباً ۵۰۰ غرفه‌ دار از سراسر جهان را به خود جلب کرده و بازدید کنندگان می توانند طی این کنگره و رویدادهای جانبی آن با آخرین تحولات این حوزه آشنا شوند.

به گزارش سیناپرس، بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده در این رابطه، این رویداد فناوری هوشمند در نوع خود منحصر به فرد بوده و با ایجاد نمایشگاهی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع، ۱۰ منطقه موضوعی نمایشگاهی از جمله نوآوری در برنامه های فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی و اینترنت صنعتی و اینترنت  5G+   راه اندازی شده است.

در این گزارش تصویری شاهد بخش های مختلف این نمایشگاه و کنگره جهانی هوش مصنوعی هستید.

مترجم: نیروانا محمدحسینی

منبع: english.news.cn

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا