فارس، قهرمان مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شد

دانشجویان استان فارس قهرمان مرحله منطقه ای یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شدند.

به گزارش سینا پرس فارس، مرحله منطقه ای (جنوب) یازدهمین دوره مناظرات ملی دانشجویان ایران به میزبانی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با حضور دکتر جعفرپور قائم مقام معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولین دانشگاه صنعتی اصفهان، مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، اساتید و دانشجویان در روزهای 19،13،12 و20 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور 12 تیم از استانهای چهار محال و بختیاری، مرکزی، قم، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، هرمزگان در چهار روز برگزار شد.
نماینده استان فارس در این رقابت تیم جدال احسن از دانشگاه فرهنگیان استان فارس بود که در اسفندماه و در رقابت استانی بین ۸ تیم از دانشگاه های مختلف استان حائز مقام برتر شد.

در نهایت 4 تیم جدال احسن از استان فارس، شهید خرازی و جهاد علمی از استان اصفهان و دست نامرئی از استان کهگیلویه و بویر احمد به مرحه نیمه نهائی راه یافتند که پس از رقابت این 4 تیم، تیم های جدال احسن، شهید خرازی، جهاد علمی به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند که موفق به راهیابی به مرحله کشوری مسابقات ملی مناظرات شدند.

گفتنی است، مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به همت مرکز گفتگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان ایران با حضور ۱۲ تیم در خردادماه در دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار خواهد شد.

گزارش: فتانه حق پرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا