استقبال از رویداد بازی‌سازی رایانه‌ای در کیش

رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر از استقبال دانشجویان و دانش‌آموزان از رویداد بازی‌سازی رایانه‌ای کیش خبر داد.

دکتر یوسف رفیعی در نخستین بوت‌کمپ بازی‌سازی رایانه‌ای که در کیش برگزار شد، گفت: ماموریت اصلی این پردیس در راستای ارتقاء سطح کیفیت آموزش و پرورش در جزیره کیش است.
وی بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌محور و کاربردی برای نوجوانان و جوانان تاکید کرد و گفت: این اردوی آموزشی که برای اولین بار در پردیس کیش دانشگاه برگزار می‌شود، کمک می‌کند تا نوجوانان و جوانان علاقمند به بازی‌های رایانه‌ای جزیره با یکی از صنایع کلیدی در عرصه رسانه یعنی بازی‌سازی رایانه‌ای آشنا شوند.
در ادامه مهندس لیدا وهابی، دبیر اجرایی این رویداد آموزشی گفت: هدف از برگزاری این رویداد ارائه ابزارهای کاربردی برای معرفی و ترویج فرهنگ غنی اسلامی ایرانی، توانمندسازی و ارتقاء مهارت‌های اجتماعی نوجوانان و جوانان از جمله مهارت‌های تصمیم‌گیری، کار گروهی، خلاقیت و نوآوری، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری و بهبود تمرکز بوده است.
دبیر اجرایی این رویداد با بیان اینکه تعداد زیادی متقاضی شرکت در این بوت کمپ بودند، گفت: تعداد ۲۵۰ نفر از علاقه‌مندان حوزه‌های بازی‌سازی رایانه‌ای از مدارس و دانشگاه‌های کیش به واسطه فراخوان‌های منتشر شده توسط دبیرخانه این رویداد ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۶۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس، دانشجویان دانشگاه‌ها و طلاب حوزه علمیه خواهران کیش انتخاب شدند.
در ادامه دکتر فرزانه شریفی، معاون آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز اظهار کرد: بوت‌کمپ بازی‌سازی رایانه‌ای یک اردوی آموزشی فشرده ۶ روزه شامل ۶۰ ساعت آموزش بازی‌سازی در قالب محتوای فنی، هنری و طراحی است که به مدت ۴ روز به طول می‌انجامد.
به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر،‌ وی افزود: برگزاری این رویداد در ارتقاء سطح آموزش دانش‌آموزان و دانشجویان، توسعه گردشگری فناورانه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در قشر نوجوان و جوان به عنوان نسل آینده‌ساز کشور، استعدادیابی و پرورش نخبگان حوزه بازی‌های رایانه‌ای تاثیرگذار است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا