خدمات اورژانس جاده ای در فارس با بهره برداری از پایگاه اورژانس «پنگرویه» در لامرد توسعه می یابد

در آستانه سفرهای نوروزی، با حضور معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پایگاه اورژانس جاده ای «پنگرویه» به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سینا پرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، پایگاه اورژانس جاده ای پنگرویه از توابع شهرستان لامرد، با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، وارد چرخه خدمت رسانی به مردم شد.

ساخت پایگاه اورژانس جاده ای پنگرویه با مساحت ۹۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۳۵ مترمربع، از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و با اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان، با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر «علی محمدتقی» به عنوان خیر پروژه، به بهره برداری رسید.

در این بازدید دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «سید موسی موسوی» نماینده مردم شهرستان مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه و فرماندار شهرستان، دکتر «فرشیدی» معاون بهداشت وزارت بهداشت را همراهی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا