وزیر بهداشت از مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران بازدید کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز با همراهی هیاتی از مسوولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران، از توابع شهرستان زرین دشت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری سینا پرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، نخستین برنامه سفر امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه در استان فارس، حضور در شهرستان زرین دشت و بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران، با هدف بررسی روند ارایه خدمات سلامت به مردم این منطقه از نخستین برنامه سفر امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه در استان فارس بود.

بهرام عین اللهی از واحدهای مختلف مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران بازدید کرد و در گفت و گو با مسوولان و کارکنان این مرکز، روند ارایه خدمات سلامت، چالش ها و دغدغه های آنان را جویا شد.

وی ضمن حضور در جمع مردم دبیران، میزان رضایتمندی آنان از دریافت خدمات سلامت را مورد بررسی قرار داد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران با زیربنای ۵۰۰ مترمربع با چهار پزشک و ارایه خدماتی مانند آزمایشگاه، رادیولوژی، تسهیلات زایمانی و دندانپزشکی، هفده هزار و ۷۴۰ نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش قرار داده است.

در این بازدیدها معاون توسعه مدیریت و منابع؛ مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات؛ رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس؛ نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع؛ معاون آموزشی؛ مشاور معاون بهداشت و مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت را همراهی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا