افزودن سرفصل های دوره هوش مصنوعی و کاربردهای آن در پزشکی برای نخستین بار

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از برگزاری دوره فلوشیپ پژوهشی ویژه استادیاران دانشگاه خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر محمدهاشم هاشم پور گفت: «اخلاق در پژوهش»، «ترجمان دانش»، «علم سنجی»، «مجله نگاری پزشکی»، «پژوهانه ها»، «مبانی آمار پزشکی و واکاوی داده ها»، «آشنایی با انواع مطالعات» و «جستجوی بهینه در پایگاه های اطلاعاتی»، از جمله محورهای پژوهشی مطرح شده در این دوره بود.

او با اشاره به برخی عنوان های ارایه شده حوزه فناوری از جمله «ارتباط با صنعت»، «مالکیت فکری»، «روند ثبت اختراع داخلی و خارجی»، «زیست بوم فناوری سلامت دانشگاه»، «مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان» و همچنین «نگارش طرح های فناورانه» بیان کرد: موضوع «هوش مصنوعی و کاربردهای آن در پزشکی» نیز برای نخستین بار در سرفصل های این دوره قرار گرفت.

دکتر هاشم پور اضافه کرد: همچنین شرکت کنندگان در این دوره با روند ترفیع و ارتقای اعضای هیات علمی، قوانین و مقررات طرح ها، اعتبارات و قرادادهای پژوهشی دانشگاه مراحل ثبت، داوری و نظارت طرح های پژوهشی در سامانه پژوهشیار، آشنایی یافتند.

به گزارش سینا از فارس، این برنامه با حضور ۵۵ استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در تالار یاس برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا