کمبود شدید تجهیزات برف روبی در پایتخت برفی ایران

هوشنگ فرجی گفت:بیش از۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های مواصلاتی کوهرنگ به استان‌های خوزستان لرستان و راه‌های ارتباطی روستایی چهلگرد، شیخ‌علیخان، سرآقاسید، شاه منصوری بیرگان، گردنه چری، بازفت و تاراز، به علت شدت بارش برف بسته و سکنه روستاهای مورد اشاره در محاصره برف سنگین قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی سیناپرس به شهرستان کوهرنگ، اکبری فرماندار کوهرنگ و رییس ستاد بحران این شهرستان درگفتگو با سیناپرس ضمن وخیم دانستن اوضاع پایتخت برفی ایران گفت: با قرمز شدن وضعیت آب و هوایی و مسدود شدن راه‌های درون شهری و برون شهری نیروهای امدادی راه‌های روستایی به همراه تجهیزات برف روبی از استان‌های اصفهان، لرستان، ایلام و خوزستان وارد این شهرستان شده اند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اعلام این مطلب که در حال حاضر با کمبود شدید تجهیزات برف‌روبی، لودر، گریدر و سایر تجهیزات پیشرفته مواجه هستیم از مسئولان راهداری های کشور انتظار داریم که هرچه زودتر تجهیزات لازم را به این شهرستان ارسال نمایند.
مدیریت بحران کوهرنگ در پایان از تمام دارندگان خودروهای سبک که قصد مسافرت به این شهرستان را دارند تا اطلاع ثانوی سفر خود را لغو نمایند. لازم به ذکر است در حال حاضر ارتفاع برف در این شهر ستان از 5/2 تا 5/3 متر می باشد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا