برگزاری رویداد ملی گردشگری، فناوری و آینده

کارشناس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس گفت: یکی از حمایت ها در رویداد ملی گردشگری، فناوری و آینده پذیرش در مرکز نوآوری وشتابدهی گردشگری جهاد دانشگاهی واحد استان فارس و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی میباشد.

به گزارش سینا پرس فارس، نفیسه خلفی نژاد به خبرنگار سینا گفت: این رویداد باهمکاری شرکت همیار نت برگزار میگردد و به تیم های اول تا سوم جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

خلفی نژاد زمان برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی گردشگری پیش از رویداد را ۱ تا ۷ اسفندماه اعلام کرد و ادامه داد این کارگاه ها در تالار دکتر مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار میگردد.

او ادامه داد، زمان برگزاری استارتاپ ویکند نیز ۱۰ تا ۱۲ اسفندماه و به صورت حضوری در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز خواهد بود.

وی افزود، یکی از حمایت ها در رویداد ملی گردشگری، فناوری و آینده پذیرش در مرکز نوآوری وشتابدهی گردشگری جهاد دانشگاهی واحد استان فارس و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی میباشد.

این کارشناس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی در خصوص اسکان افراد غیر بومی حاضر در این رویداد به خبرنگار سینا گفت: پیش بینی های لازم صورت گرفته و محل اسکان برای شرکت کنندگان غیربومی شیراز نیز فراهم شده است تا شرکت کنندگان بتوانند با دغدغه کمتری در این رویداد شرکت کنند.

نفیسه خلفی نژاد خاطر نشان کرد به افراد شرکت کننده در این رویداد گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

خلفی نژاد در پایان به برخی موارد دیگر نیز همچون، امکان استفاده از تجارب فعالان گردشگری در داخل و خارج از ایران، حضور در سخنرانی به سبک تد گردشگری و تور گردشگری نیمروزی اشاره کرد.

به گزارش سینا از فارس، تیم ها میتوانند جهت ثبت نام در رویداد ملی گردشگری، فناوری و آینده شرکت همیارنت به آدرس https://event.hamyar.net مراجعه فرمایید.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا