رشد 100 درصدی گازرسانی به شهر‌های استان فارس

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به رشد 100 درصدی گازرسانی به شهر‌های فارس خاطرنشان کرد در سال آتی، فارس شهری بدون گاز نخواهد داشت.

به گزارش سینا پرس فارس، علی‌اکبر میدان‌شاهی در  نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه بودجه امسال شرکت گاز استان فارس 1092 میلیارد تومان است خاطرنشان کرد: این بودجه جهت 175 پروژه تخصیص داده شده بود که در شش ماهه نخست سال 1401 مبلغ 1360 میلیارد تومان جذب شد و در هفته دولت گازرسانی دو شهر، 91 روستا و 350 صنعت به بهره‌برداری رسید.

گازرسانی به 3 شهر دهرم، بنارویه و کوره و 106 روستا که در حال اجراست از دیگر سخنان میدان شاهی بود، و در ادامه او افزود تعداد مشترکان خانگی استان فارس یک میلیون و 697 هزار و 305 میباشد و در حال حاضر از 120 شهر استان و، 117 شهر گازدار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس ضمن اشاره به پوشش 99 درصدی گازرسانی در این استان افزود، در سال جاری گازرسانی به روستا‌ها 124 درصد ودر بخش صنعت 140 رشد داشته ایم.

علی‌اکبر میدان‌شاهی در ادامه ضمن اشاره به در حال اجرا بودن گاز رسانی به 106 روستا خاطرنشان کرد، گازرسانی به 688 صنعت به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

میدان‌شاهی در ادامه افزود، خانوارهای شهری 98 و 7 دهم درصد بهره‌مندی گاز را به خود اختصاص داده اند و این رقم در روستا ها 91 درصد میباشد و همچنین گاز رسانی به شهرها ی فارس رشد 100 درصدی داشته و سال آینده هیچ شهری در این استان بدون گاز طبیعی نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در پایان افزود، یکصدو چهل و سه مجموعه و دستگاه در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی اخطار قطع جریان گاز گرفته‌اند، و فارس به عنوان استان معین، گازرسانی و نصب انشعاب در استان سیستان و بلوچستان را با هزینه‌ای بالغ بر 5802 میلیارد تومان انجام داده است.

گزارش: محمد رضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا