آموزش به انسان ها، مدیریت مطلوبتری را به همراه دارد

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان فارس گفت: اگر ما انسانها، آموزش به انسان ها و خواسته های آن ها را فراموش کنیم قطعا نمیتوانیم مدیریت موفقی داشته باشیم .

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر زهرا اثنی عشری در حاشیه سومین همایش علمی و آموزشی مراکز بازتوانی استان فارس که به همت موسسه حفاظتی و مراقبتی امین حفاظ میهن برگزار شد به خبرنگار سینا گفت: در این همایش با مبحث مدیریت و نظارت بر مراکز اقامتی میان مدت یا همان (کمپ ها) در خدمت صاحب امتیازان این مراکز هستیم.

اثنی عشری افزود، مباحثی که در این همایش توسط اساتید مجرب کشوری مطرح می گردد مروری است بر دستورالعمل ها وپروتکل های مدیریتی در جهت فعالیت کمپ ها و خدماتی که در این مراکز ارایه میگردد، وآنچه که در بهبود و کیفیت ارایه هرچه بهتر و موثر ترخدمات به آحاد مردم جامعه حائز اهمیت است نوع مدیریتی است که در این مراکز اقامتی اجرا میگردد.
معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان فارس در سخنرانی خود ضمن تشکر از دکتر هادی دانش پرور مدیر عامل موسسه حفاظتی و مراقبتی امین حفاظ میهن و موسسه حفاظتی و مراقبتی نظم آوران حافظ به جهت پیگیری، برنامه ریزی دقیق و برگزاری این گونه همایش ها که منجر به بالا رفتن دانش و اطلاعات کارکنان مراکز اقامتی میگردد افزود، مباحث مدیریتی از گستردگی بالایی برخوردار است و شاید از سالها پیش تنها یک دیدگاه اقتصادی به مباحث مدیریتی داشته ایم، وپایه گذاران مدیریت علمی معتقدند که باید برنامه‌ریزی، ساماندهی وکنترل نظارت وجود داشته باشد، وکلیه این موارد در مکان و زمان خود حائز اهمیت است.

دکتر زهرا اثنی عشری با اشاره به اینکه، آنچه که امروز به آن فکر میکنیم مدیریت منابع انسانی بوده و موضوعی که حائز اهمیت و عامل تغییر است انسان ها هستند، خاطر نشان کرد، ما اگر پیشرفته ترین تکنولوژی و منابع اقتصادی، ساختمانی و فیزیکی را در اختیار داشته باشیم و عامل انسانی قوی وجود نداشته باشد هیچ تغییری مشاهده نخواهیم کرد.
اثنی عشری ضمن اشاره به نظر صاحب نظران علم مدیریت مبنی بر آن که تغییر تنها توسط انسان ها یی امکان پذیراست که آموزش دیده باشند ، با اهداف آشنایی داشته باشند، کرامت انسانی و روابط انسانی را درک کرده باشند، گفت: امروز با شرکای اجتماعی مان گرد هم آمدیم تا تجربیاتمان را به اشتراک گذاشته و مطرح کنیم، و اگر ما انسانها، آموزش به انسان ها و خواسته های آن ها را فراموش کنیم قطعا نمیتوانیم مدیریت موفقی داشته باشیم .
معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان فارس در پایان ضمن اشاره به اینکه جامعه هدف ما که قطعا انسان‌های بسیار نیازمند از لحاظ فرهنگی بوده ونه فقط نیازمند اقتصادی، گفت: امیدوارم با این سلسله مباحث آموزشی در پایان بتوانیم به یک خروجی دست پیدا کنیم که جمعیت هدف ما رضایت کافی داشته باشند.
به گزارش سینا، سومین همایش علمی و آموزشی مراکز بازتوانی استان فارس به همت مدیر عامل موسسه حفاظتی و مراقبتی امین حفاظ میهن و موسسه حفاظتی و مراقبتی نظم آوران حافظ در سالن اجتماعات موسسه علمی کاربردی بهزیستی فارس برگزار گردید.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا