اینستاگرام را از رایانه مدیریت کنید

عکس بگیر، آپلود کن، لایک بگیر، علاقه‌مندان تو را دنبال می‌کنند و در صورت پسندیدن عکس دیگر کاربران آنها را دنبال کن! همین فرآیند بظاهر ساده این روزها بیش از 500 میلیون کاربر را در سراسر جهان سرگرم کرده و روزانه بیش از 90 میلیون عکس جدید را میان آنها به اشتراک می‌گذارد.

اینستاگرام، نامی آشنا در میان شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب است که این قابلیت را برای کاربران خود فراهم کرده و با پشتیبانی از امکانات متعددی همچون درج نظرات، تگ کردن تصاویر، آپلود ویدئو و … به یکی از جذاب‌ترین شبکه‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو تبدیل شده است. همان‌طور که می‌دانید یکی از محدودیت‌های اینستاگرام، مدیریت آن توسط دستگاه‌های هوشمند است و کاربران نمی‌توانند با استفاده از رایانه عملیات مدیریت حساب و آپلود موضوع جدید را در آن اجرا کنند. برای رفع این مشکل، پیشنهادی منحصربه‌فرد داریم، با ما همراه شوید تا شما را با Gramblr آشنا کنیم.

مدیریت رایانه‌ای

اینستاگرام حالا در کنار دیگر شبکه‌های اجتماعی همچون فیسبوک و نرم‌افزارهای پیام‌رسانی همچون تلگرام به یکی از ابزارهای تبلیغاتی برای توسعه کسب و کارها تبدیل شده، اما همان‌طور که اشاره کردیم، مدیریت حساب‌های اینستاگرامی به دستگاه‌های هوشمند محدود است و این محدودیت موجب شده بسیاری از کسب و کارها نتوانند آن‌طور که می‌خواهند با سرعت و سهولت، محتوای قابل انتشار را در اینستاگرام به‌روزرسانی کنند.

نرم‌افزار Gramblr که شاید بتوان آن را یک سرویس تحت وب نیز به‌شمار آورد، برای رفع این محدودیت طراحی شده و این امکان را براحتی در اختیار کاربران سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک قرار می‌دهد. همچنین علاوه بر امکانات اولیه موجود در بسیاری از نرم‌افزارهای مشابه، از امکانات بی‌نظیر دیگری همچون دریافت لایک رایگان، 50 افکت قابل اعمال روی عکس‌ها، سازگاری کامل با انکودینگ UTF-8 و سیستم امتیازگیری و کسب اعتبار نیز پشتیبانی می‌کند.

قدم اول: نصب و فعال‌سازی

به لینک زیر بروید و با توجه به سیستم‌عامل رایانه خود (ویندوز 32 یا 64 بیت و مک او‌اس‌ایکس)، نسخه موردنظر را دانلود و با دوبار کلیک روی آن عملیات نصب و اجرای برنامه را آغاز کنید.

http://gramblr.com/uploaderبا اولین اجرای نرم‌افزار، صفحه ثبت‌نام حساب کاربری جدید برای شما نمایش داده شده که باید با پر کردن اطلاعات موردنیاز، یک حساب کاربری جدید در سرویس Gramblr برای خود ایجاد کنید.

در ادامه نیز پس از ساخت حساب کاربری، اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام از شما دریافت می‌شود که در این مرحله ‌باید اطلاعات هریک از حساب‌هایی را که قصد دارید از رایانه مدیریت کنید در بخش موردنظر وارد کنید.شما می‌توانید با یک حساب کاربری در نرم‌افزار Gramblr، چند حساب اینستاگرام مختلف را مدیریت کنید و نیازی به ایجاد حساب مجزا به ازای هر کاربری در اینستاگرام ندارید. برای تعویض حساب اینستاگرامی ‌باید روی آیکون پروفایل فعلی کلیک کرده و در ادامه گزینه Switch Account را کلیک کنید.

قدم دوم: آپلود کن، لایک بگیر

تا این مرحله شما صاحب یک حساب کاربری در Gramblr شده‌اید و اطلاعات حساب کاربری اینستاگرامتان را نیز در برنامه وارد کرده‌اید. حالا تنها کاری که باید انجام دهید کشیدن و رها کردن تصویر یا ویدئوی موردنظر در وسط پنجره به‌نمایش درآمده است.

با آپلود تصویر دلخواه، پنجره برش دادن برای شما به‌نمایش درآمده که با انتخاب هریک از نسبت‌های تصویر یک به یک، چهار به سه و آزاد می‌توانید محدوده موردنظر برای نمایش را انتخاب و با کلیک روی آیکون سبزرنگ مراحل کار را ادامه دهید.پس از این مراحل نوبت به افزودن فیلترهای جذاب یا افکت حرکت می‌رسد. (در صورتی‌که فایل انتخابی شما یک ویدئو باشد، این مرحله نمایش داده نمی‌شود) با کلیک روی Filters یا Motion تغییرات موردنظر را اعمال کرده و در نهایت با کلیک روی آیکون سبزرنگ، به مرحله بعد بروید. آخرین مرحله فرارسیده و ‌باید پس از وارد کردن عنوان و محتوای متنی دلخواهتان، روی گزینه Send کلیک کنید تا عملیات ارسال آغاز شود.

75 لایک رایگان

توجه داشته باشید پس از انتشار محتوا، پنجره‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که با انتخاب گزینه yes در این بخش:

Congratulations

You can get FREE Likes

به گزارش جام جم کلیلک،نرم‌افزار Gramblr، هفتاد و پنج لایک رایگان را از دیگر کاربران عضو سیستم برای شما جمع‌آوری می‌کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا