بررسی بازار کسب و کار در منطقه انرژی پارس

معصومه برارزاده، مسئول کارگروه تدوین نقشه راه ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت انرژی و محیط زیست در منطقه ویژه اقتصادی پارس گفت:  بررسی وضعیت زیست‌محیطی منطقه ویژه پارس به لحاظ کنترل آلاینده‌های هوا، آب و پساب از جمله اهداف این نقشه به شمار می رود.

وی با اشاره به خلاءهای دانشی موجود در بخش مدیریت انرژی و مدیریت زیست محیطی در منطقه پارس گفت: با در نظرگیری شرایط زیست‌محیطی و هدررفت های انرژی در منطقه پارس،  اجرای طرح های بهینه سازی جریان انرژی و مدیریت انتشار آلاینده ها در منطقه، در دستور کار مطالعات ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست قرار گرفته است.

برارزاده بیان کرد: با عملیاتی کردن نقشه راه ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت انرژی و محیط زیست در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به دنبال بررسی بازار کسب و کار انرژی در منطقه اقتصادی انرژی پارس هستیم.

این فعال پژوهشی در ادامه بررسی بازار کسب و کار انرژی در منطقه انرژی پارس را از دیگر برنامه های اصلی در راستای اجرایی سازی این طرح پژوهشی خواند و گفت:  ارزیابی و بررسی فعالیت های شرکت های خدمات انرژی و نحوه جذب سرمایه و فناوری هایی که مورد نیاز منطقه ویژه پارس است بنابراین باید توسعه یابند.

وی ادامه داد: بر همین اساس با ارزیابی پایش اکو سیستم خاص در منطقه به دنبال نحوه اجرایی شدن سیستم مدیریت انرژی در منطقه هستیم.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا