حریفان ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016مشخص شدند

به گزارش ستاد اطلاع رسانی مسابقات بین المللی ربوکاپ، دکتر 'مرتضی موسی‌خانی' با بیان اینکه مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 از فردا 10 تیرماه در لایپزیک آلمان آغاز به کار می کند، گفت: طبق جدول بندی صورت گرفته، در لیگ ربات‌ انسان نما – سایز کوچک 22 تیم از کشورهای ایران، آلمان، انگلیس، ژاپن، فرانسه، اتریش، چین، اندونزی، کره جنوبی و کانادا با یکدیگر رقابت می‌کنند.
وی از لیگ ربات‌ فوتبالیست سایز کوچک به عنوان یکی از لیگ های جذاب و پرطرفدار مسابقات ربوکاپ یاد کرد و اظهار داشت: 20 تیم از کشورهای ایران، آمریکا، آلمان، ترکیه، پاکستان، کره شمالی، ژاپن، هلند، کلمبیا، چین و برزیل در رقابتهای این لیگ حضور دارند.
موسی خانی ادامه داد: همچنین در لیگ ربات نائو 18 تیم از کشورهای ایران، آلمان، اتریش، آمریکا، استرالیا، ژاپن، مکزیک، هلند، سوئد، تایوان، انگلیس، ایتالیا، ایرلند، چین، پاکستان، برزیل، شیلی، سوئیس با یکدیگر مسابقه خواهند داد.
رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران، حضور تیم‌های صاحب نام و پیشرفته‌ی دنیا در لیگ امدادگر واقعی را عاملی برای ارتقای سطح رقابتهای این لیگ دانست و افزود: در این لیگ نیز 20 تیم از ایران، آلمان، اتریش، ترکیه، تایلند، چین، مجارستان و آمریکا با یکدیگر رقابت تنگاتنگی خواهند داشت.
به گفته وی در لیگ جذاب و پرطرفدار فوتبالیست سایز متوسط نیز 10 تیم از کشورهای پرتغال، هلند، آلمان، چین، ایران و ژاپن حضور دارند.
مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 با حضور نمایندگانی از 45 کشور دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران از فردا، پنجشنبه 10 تیرماه در شهر لایپزیگ آلمان گشایش خواهد یافت و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.
در این دوره از مسابقات تیم های ایرانی از دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، تهران، آزاد اسلامی واحد قزوین، دبیرستان فرزانگان تهران، دبیرستان سلام، تیم کاوش و تیم باسط پژوه به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا