تولید تجهیزات صنایع شیمیایی با پوشش های مقاوم به خوردگی

مصطفی  جنتی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خوردگی شیمیایی تجهیزات، اظهار داشت:  تجهیزات گلاس لایند از بهترین و پر کاربردترین تجهیزاتی است که مقابل انواع شرایط از خوردگی بالایی برخوردارند و این موضوع به انگیزه ای برای شروع یک فعالیت ویژه در این شرکت برای دستیابی و سپس توسعه فناوری ساخت تجهیزات گلاس لایند بدل شد.
 
وی ادامه داد: این شرکت با تکیه بر دانش علمی و فنی و تجربیات عملی هولدینگ فرآیند و هم‌چنین با تلاش مستمر و بهره‌گيري مطلوب از فرصت‌ها موفق شده است این صنعت راهبردی را در کشور پایه گذاری کرده و با همکاری فعالان حوزه صنایع شیمیایی، فعالیت خود را در این عرصه گسترش دهد.
 
مدیر عامل شرکت دانش بنیان در خصوص طراحی و ساخت تجهیزات با پوشش‌های فلوروپلیمری گفت: شیمی آذرجام با به خدمت گرفتن دانش مهندسی و کسب تجربه در طول سال های متمادی و بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات طراحی و ساخت، موفق شده است بخش قابل توجهی از  نیاز کشور به این محصولات را برطرف کند.
 
جنتی یاد آورشد: همواره در تلاش هستیم با به‌روز رساني و ارتقاي فني، کيفي و کمي محصولات و خدمات خود بر پایه استانداردهای جهانی علاوه بر رفع نيازهای صنایع داخلي کشور، در بازارهای جهانی حضوری هوشمندانه داشته باشیم.
No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا