گزارش تصویری از فناوری های فوق پیشرفته چین

نمایشگاه اطلاعات، تجهیزات و فناوری های نظامی چین با عنوان با عنوان Chinese Defense Information Equipment & Technology Exhibition 2016 (CNTE2016) روز گذشته در شهر پکن، پایتخت این کشور به کار خود پایان داد. به گفته کارشناسان، در این نمایشگاه از جدید ترین و پیشرفته ترین فناوری های نظامی بومی چین رو نمائی شد.

از مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به سیستم های جدید ذخیره انرژی ، تفنگ هایی با قابلیت هدف گیری هوشمند ، سیستم های آموزشی تمرینی پیشرفته ، درهای اتوماتیک امنیتی که بر اساس اطلاعات زیستی افراد مانند اثر انگشت ، عمل می کند و سیستم های نوین راداری اشاره کرد.

بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده در این زمینه، این نمایشگاه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی چین برگزار شده و مراسم اختتامیه آن در ساعات پایانی روز چهارشنبه پانزدهم ژوئن برابر با بیست و ششم خرداد ماه برگزار شد.

از مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به سیستم های جدید ذخیره انرژی ، تفنگ هایی با قابلیت هدف گیری هوشمند ، سیستم های آموزشی تمرینی پیشرفته ، درهای اتوماتیک امنیتی که بر اساس اطلاعات زیستی افراد مانند اثر انگشت ، عمل می کندو سیستم های نوین راداری اشاره کرد. یکی از شاخص ترین فناوری های هوشمند ارائه شده در این نمایشگاه ، سربازهای روباتیک ویژه انتقال امواج بیسیم ، ویدئو و صوت بود. در این گزارش تصویری به مشاهده بخش های مهم این نمایشگاه می پردازیم.

منبع: xinhuanet

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا