با جایگزین تلفن همراه هوشمند آشنا شوید

تلفن های همراه هوشمند را می توان به عنوان اعتیاد هزاره جدید به حساب آورد زیرا هر کسی در هر گروه سنی در طول روز مدت زمانی را به استفاده از این دستگاه ها اختصاص می دهد. حال برای این که بتوان از این اعتیاد رهایی پیدا کرد، نباید خدمات آن را به صورت کلی نادیده گرفت بلکه باید با فناوری های جایگزین و مناسب به سراغ ایجاد تغیر فرهنگ موجود رفت.

سازندگان رانسیبل آن را به عنوان دستگاهی ضد همراه هوشمند معرفی کرده اند و بدون شک استفاده از این دستگاه به اندازه ای لذت بخش هست که بتوان به خاطر آن تلفن های همراه هوشمند را حداقل برای چند ساعت در طول روز کنار گذاشت.

محصولی به نام رانسیبل (Runcible) نیز دقیقا با همین هدف طراحی شده است. این محصول از نظر ظاهری شبیه به یک سنگ گرد و یا یک قطب نما است که در کف دست انسان به راحتی جا می شود. این دستگاه دارای یک نمایشگر با کیفیت، یک دوربین پشتی و امکانات ارتباطی مطلوب است.

سازندگان رانسیبل آن را به عنوان دستگاهی ضد همراه هوشمند معرفی کرده اند و بدون شک استفاده از این دستگاه به اندازه ای لذت بخش هست که بتوان به خاطر آن تلفن های همراه هوشمند را حداقل برای چند ساعت در طول روز کنار گذاشت. این ابزار با پشت هایی قابل تعویض و با طراح های چوبی، فلزی، طرح سنگ و … عرضه می شود که از نظر بصری به شدت چشم نواز هستند.

قیمت این دستگاه برای مدل پایه آن 400 دلار تعیین شده است و مدل پیشرفته تر این محصول نیز 500 دلار قیمت گذاری شده است. به تازگی پیش فروش این دستگاه آغاز شده است و خریداران می توانند به زودی محصول خود را دریافت کنند.

مهم ترین مشخصات سخت افزاری رانسیبل به این ترتیب هستند:

پردازنده: کوالکام اسنپ دراگون 410، پردازنده گرافیکی آدرنو 306
نمایشگر: 2.5 اینچی دایره ای با ضریب تفکیک 640 در 640 پیکسل
حافظه: 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی
امکان اتصال به شبکه های 4G

در ادامه می توانید تصاویر منتخب این محصول ویژه را مشاهده کنید.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا