دومین رویداد کشوری کارآفرینی سلامت برگزار می‌شود

این رویداد با حضور شرکت‌ها و تیم های فناور، مربیان شناخته شده از نهادها و مراکز مختلف، سرمایه گذاران صندوق ها، شرکت های موفق دانش بنیان و مراکز رشد و پارک‌های حوزه سلامت و علاقه مندان به کارآفرینی در این حوزه برگزار می شود.

گفتنی است، هدف این رویداد که شکل گیری و توسعه اکوسیستم کارآفرینی در حوزه سلامت است در راستای پاسخ به نیازمندیهای واقعی برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در این حوزه است.

لازم به ذکر است، توانمندسازی مدیریتی برای تیم ها و شرکتهای نوپا، انتقال تجربه، بحث و تبادل نظر سیاست گذاران و سرمایه گذاران و بخش خصوصی، همچنین معاونت های فناوری و مدیران مراکز رشد حوزه سلامت برای توسعه اکوسیستم کارآفرینی به ویژه در حوزه فرآورده های دارویی، تجهیزات پزشکی و توانبخشی و گردشگری سلامت، جزو برنامه هایی است که در غالب کارگاه های متنوع، پانل های موضوع و عملکرد محور برگزار خواهد شد.

برپایی نمایشگاه ویژه صندوق ها، شرکت های مشاوره مدیریت و مراکز رشد و پارک های حوزه سلامت برای معرفی فرصت ها و خدمات از جمله ویژگی های این رویداد است. برجسته ترین ویژگی دیگر این رویداد برگزاری اتاقهای مذاکره و جلسات مذاکره در حوزه محصول تا بازار و مربی گری شرکت ها و تیم های فناور ثبت نام کننده به مدت دو و نیم روز و نهایتا داوری آنها است.

همچنین در ادامه باید افزود: نهادهای مختلف، حمایت از تعداد قابل توجهی از شرکت های فناور برگزیده را در حوزه تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت خواهند داشت و از سه شرکت برگزیده نیز برای حضور در دوره MBA سلامت پژوهشگاه ابن سینا حمایت می شود.

به گزارش ایسنا، لازم به ذکر است سایت رویداد به نشانی Inotechsalamat.com و درگاه ثبت نامه الکترونیک آن به صورت ثبت نام انفرادی و گروهی آماده و فعال می‌شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا