کسب رتبه اول دفتر سلامت آموزش و پرورش برای جایزه ملی محیط زیست

مهرزاد حمیدی رییس دفتر تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: از دو‌سال پیش در دفتر سلامت و تندرستی واحدی بنام دفتر محیط زیست در نظر گرفته شد و برای فعالیت این مرکز نیروهای متخصص جذب شده و همچنین کار گروه‌هایی مشترک از همه حوزه ها در زمینه محیط زیست فعالیت می‌کنند.
 
وی ادامه داد: طی دو سه سال اخیر در حوزه محیط زیست برای ترویج آموزه های زیست محیطی در وزارت آموزش و پرورش اقدامات خوبی انجام شد که این امر باعث شده تا آموزش و پرورش در بین همه دستگاه‌های کشور رتبه اول جایزه ملی محیط زیستی را کسب کند.
 
حمیدی عنوان کرد: ازجمله فعا‌لیت‌هایی که باعث کسب این رتبه شد شامل ارائه مسائل محیط زیستی در کتب درسی، اختصاص دو ساعت درسی با نام انسان و محیط زیست است.
 
رییس دفتر تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با بیان اینکه از همه ظرفیت ها برای ارتقای عملکرد دفتر محیط زیست استفاده شده است اظهار کرد: در حوزه های اجرایی آموزش و پرورش اقداماتی نظیر ارائه دستورالعمل برای توسعه مدارس سبز در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی یادآور شد: در حوزه محیط زیست پس از آنکه رئیس جمهور موضوع کمبود منابع آبی و بهره‌وری از آب را مطرح کرد بیش از 2 میلیون نفر از شوی دانش آموزان ارائه شد.
 
حمیدی اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و کسب رتبه اول بین تمامی دستگاه‌های کشور مصمم هستیم در ترویج آموزه های زیست محیطی بیش از پیش فعالیت کنیم.
No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا