برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت و محیط زیست

پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت و محیط زیست به صورت رسمی از روز سوم ژوئن برابر با چهاردهم خرداد در پایتخت کلمبیا آغاز به کار کرده و بر اساس اعلام رسمی کمیته برگزار کننده این نمایشگاه، موضوع اصلی مورد توجه قرار گرفته در آن بازاریابی و جستجو و شناسائی ظرفیت های تجاری محصولات منطبق با محیط زیست و تعامل خدمات صنعت و محیط زیست است.

این نمایشگاه تنها به ارائه محصولات اکتفا نکرده و دارای بخش های مختلف آموزشی است که گفته می شود با استفاده از ظرفیت های فراهم شده، 16 هزار فرد داوطلب در آن تحت آموزش های ویژه ای قرار گرفته و  در مورد ابتکارات قابل استفاده و کاربردی در صنایع که می تواند به محیط زیست خدمت کند، اطلاعاتی دریافت کردند.

لازم به توضیح است که این نمایشگاه تنها به ارائه محصولات اکتفا نکرده و دارای بخش های مختلف آموزشی است که گفته می شود با استفاده از ظرفیت های فراهم شده، 16 هزار فرد داوطلب در آن تحت آموزش های ویژه ای قرار گرفته و  در مورد ابتکارات قابل استفاده و کاربردی در صنایع که می تواند به محیط زیست خدمت کند، اطلاعاتی دریافت کردند. از مهمترین مباحث مطرح شده در این دوره های آموزشی می توان به آموزش و محیط زیست، تغییرات آب و هوائی، مدیریت ضایعات و زباله و انرژی های تجدید پذیر اشاره کرد. این نمایشگاه روز گذشته به کار خود خاتمه داد.

منبع: xinhuanet

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا