گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی و فوروم اینترنت اشیا

نمایشگاه بین المللی و فوروم اینترنت اشیا با عنوان International Internet of Things Expo and Forum 2016 به میزبانی شهر ژیامن در استان فوجیان واقع در جنوب شرق کشور چین در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه، تالار ویژه ای به فناوری واقعیت مجازی اختصاص داده شده است که بازدید کنندگان می توانند در این محل به تجربه مستقیم این تکنولوژی بپردازند. از دیگر فناوری ها ارائه شده در این نمایشگاه می توان به پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین اشاره کرد که در نمایشگاه بین المللی و فوروم اینترنت اشیا به طور ویژه ای به معرفی پهپادهای تصویربردار پرداخته شده است.

 این نمایشگاه از روز سوم ژوئن برابر با چهاردهم خرداد ماه آغاز به کار کرده و در آن شرکت های مختلف پیشرو در ساخت و طراحی فناوری های مرتبط با اینترنت، کامپیوتر، علوم روباتیک و … به معرفی جدیدترین دستاوردهای این حوزه می پردازند.

در این نمایشگاه، تالار ویژه ای به فناوری واقعیت مجازی اختصاص داده شده است که بازدید کنندگان می توانند در این محل به تجربه مستقیم این تکنولوژی بپردازند. از دیگر فناوری ها ارائه شده در این نمایشگاه می توان به پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین اشاره کرد که در نمایشگاه بین المللی و فوروم اینترنت اشیا به طور ویژه ای به معرفی پهپادهای تصویربردار پرداخته شده است. نمونه های پارکینگ هوشمند خودرو و انواع روبات از دیگر بخش های این نمایشگاه محسوب می شوند.

منبع: xinhuanet

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا