امضا تفاهم نامه موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و پژوهشگاه زلزله

محمدکاظم جعفری رییس پژوهشگاه زلزله شناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان،گفت :تفاهم نامه همکاری مشترک سه جانبه بین پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برای اولین به امضا رسید. 
 
وی ادامه داد :هدف از این تفاهم نامه مشترک سه جانبه، همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی، اجرایی و ارتباط با صنعت به منظور انجام اقدامات  با ارزش افزوده بیشتر برای کاهش اثرات اجتماعی و اقتصادی زمین‌لرزه‌ها، تبادل فناوری و داده‌های بدست آمده از شبکه‌های لرزه‌نگاری و شتابنگاری در حوزه مطالعات مربوط به خطر زلزله، زلزله‌شناسی است.
 
رییس پژوهشگاه زلزله شناسی افزود :پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، از سوم خرداد ۱۳۹۵، مبادله آنلاین داده‌های ایستگاه‌های لرزه‌نگاری بین این دو مرکز آغاز شده و از داده‌های آنلاین ارسالی برای تعیین دقیق محل وقوع زمین‌لرزه‌های کشور استفاده می‌شود. 
 
جعفری در پایان یادآور شد :براساس این تفاهم نامه از داده‌های آنلاین ارسالی برای تعیین دقیق محل وقوع زمین‌لرزه‌های کشور استفاده خواهد شد.
No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا