گزارش تصویری از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری های برتر

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری های برتر- شهرهای آینده با عنوان 19th China Beijing International High-tech Expo  به میزبانی شهر پکن در کشور چین دیروز نوزدهم ماه می برابر با سی ام اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه انواع خودروهای هوشمند فاقد آلاینده که با سوخت های تجدید پذیر حرکت می کنند از سوی شرکت های مختلف ارائه شده و همچنین اتوبوس های برقی ویژه electric "lane-straddling bus" به نمایش گذاشته شده است. انواع تجهیزات واقعیت مجازی ، هواپیماهای مختلف و جت های جنگی در کنار کشتی های گشتی مدرن، بخش های دیگر این نمایشگاه را تشکیل می دهند.

در این نمایشگاه شرکت های گوناگونی از سراسر دنیا به معرفی فناوری های نوین و برتر پرداخته و تمرکز اصلی این نمایشگاه بر شهرهای آینده و چشم انداز آینده صنعت حمل و نقل در بخش های شخصی و عمومی است.

در این نمایشگاه انواع خودروهای هوشمند فاقد آلاینده که با سوخت های تجدید پذیر حرکت می کنند از سوی شرکت های مختلف ارائه شده و همچنین اتوبوس های برقی ویژه electric "lane-straddling bus" به نمایش گذاشته شده است. انواع تجهیزات واقعیت مجازی ، هواپیماهای مختلف و جت های جنگی در کنار کشتی های گشتی مدرن، بخش های دیگر این نمایشگاه را تشکیل می دهند. از جمله مهمترین فناوری های ارائه شده در نمایشگاه بین المللی فناوری های برتر پکن ، می توان به ماه نورد یوتو که قرار است به زودی جهت مطالعه و اکتشاف ماه، به ماموریت اعزام شود و همچنین سکوهای شناور و هوشمند استخراج نفت با عنوان self-lifting oil rig  اشاره کرد.

منبع: xinhuanet

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا